Livmoren?

Litt usikker på hvordan jeg kjenner den jeg. Så øm når jeg trykker lett

Jeg kjenner den om morgenen spesielt om jeg får en kynner også. Da klarer jeg å kjenne hvilke side babyen ligger på også. For da er det helt hardt der og mykt der den ikke ligger. Kjempe rart

Jeg tror jeg kjenner den og i såfall er den mellom skambeinet og navlen, kanskje mest mot navlen. Men det er første gang jeg er gravid så jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter og synes det er litt vanskelig så det kan hende jeg tar feil. Jeg er 15+4.

Jeg kjente den godt da den var mindre på størrelse med en tennisball (uke 9-10). Men nå kan jeg ikke skille den fra resten av magen.

Jeg kjente den godt da den var mindre på størrelse med en tennisball (uke 9-10). Men nå kan jeg ikke skille den fra resten av magen.

Samme her!

Min er sikkert så høy ør oppe allerede for dette er jo min 4. Kjenner den ikke med mindre jeg har en kynner samtidig. Og det har jeg hver morgen når jeg våkner. Så da er det lett å kjenne når jeg ligger

min er ca 5 cm under navlen, dette blir nr 5

Er i uke 15, den er litt under navlen nå. Er nr 2:)

Min er cirka to fingertykkelser under navlen. Er 14+4. (Jordmor sa den var der, selv sliter jeg litt med å kjenne den) :) Førstegangs.

Jeg leste på babyverden sin app istad at i uke 15 er den i gjennomsnitt 8cm under navlen:)

14+6
I dag da jeg våknet kjente jeg magen så sykt godt. Gikk og tisset og tilbake i senga kunne jeg kjenne livmora kjempegodt, spesielt på sidene. Så gøy! Føltes som den var ett par cm under navelen bare.

Back
Topp