Livmoren

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Jeg kunne i dag når jeg våknet kjenne livmoren(full blære), fikk også ett par kynnere som gjorde at alt ble hardt. Men problemet var at jeg kunne kun kjenne den på halve(!?!) magen? Andre halve var myk...

Noen som tenker noe om dette?

Min også ligger litt til siden.. legen og jordmor sa at det var helt normalt.. den legger seg der hvor det er best plass..

Jeg og kjenner den litt på siden å ikke midt på, regner med det er den jeg kjenner :) kjenner den godt når den blir hard, sikkert kynnere jeg får da :)

Så bra å høre;)

Min ligger mest til venstre. Når jeg var hos jordmor igår så sleit hu med å finne hjertelyd å da sa jeg at hu lette feil får jeg er sikker på at babyen ligger til venstre og da fant henne hjertelyd med en gang :D

Slik så min ut i dag ;) 12 uker med nr 2 i morgen :D Helt myk på venstre side. Tror i alle fall dette er livmoren??? Hørte hjertelyd akkurat inni der også <3

Vedlegg

• 1412873485461.jpg
    1412873485461.jpg
    45,1 KB · Visninger: 44
Slik så min ut i dag ;) 12 uker med nr 2 i morgen :D Helt myk på venstre side. Tror i alle fall dette er livmoren??? Hørte hjertelyd akkurat inni der også <3

Hehe, jeg fikk en trang til å ta på den. :P Herlig liten kul <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp