Livmoren

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg syns jeg kan kjenne livmoren snart over kanten av skambenet... Er 9 uker i morra. Kjente den tidlig i første svangerskap også, mellom uke 10 og 11...

Kult ;) magen min er så svær nå at jeg komme sikkert ikke til å kjenne noe før om flere uker:/
Husker ikke når jeg kjente det sist

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

ååh, heldiggris - da er det ikke lenge før du kan høre hjertelyden :D
*misunnelig*

Så kult :)
Jeg var hos lege i går (8+3), da kunne han ikke kjenne kanten enda.

Åå, hvordan kjenner man det, for oss som er gravide første gang?

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Hos meg kjenner jeg en slags overgang,rett over skambeinet. Det er hardere og en kjenner en kant som går over til den"myke"delen av magen

Åå, hvordan kjenner man det, for oss som er gravide første gang?

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Jeg klarte aldri å kjenne denne kanten på livmoren selv forrige gang. Jordmor eller lege vet hva de skal kjenne etter, men jeg fant den aldri...

hmm.. bør man ligge på ryggen når man kjenner etter, eller kan man sitte?

Er 8+5 på vei i dag, og har kjent livmora noen dager. Er ganske lita og tynn, og har litt fremovervendt livmor(så jordmora fant lett frem med utvendig ul allerede uke 8), men jeg må ofte lete litt før jeg finner "kanten".
Ligger på rygg, ja. Er hvertfall da jeg greier å kjenne noe.
Men kjenner det best under/etter sex(orgasme), når livmora spenner seg og blir hard. Da har jeg ingen problemer med å finne den :) Så du/dere kan jo prøve å kjenne litt etter da..?

Min krøp opp over skambenet for noen uker siden. Jeg er 10 uker i morgen og når jeg lå flatt i stad kan nan tydelig se en liten kul nederst på magen og jeg kjenner toppen av livmora rett undet navlen. Har ei venninne som er jordmor, mptte tekste henne og spørre om ikke det var i det drøyeste laget. Men neida, jeg er 3.gangs så det er jo grunnen!

Min krøp opp over skambenet for noen uker siden. Jeg er 10 uker i morgen og når jeg lå flatt i stad kan nan tydelig se en liten kul nederst på magen og jeg kjenner toppen av livmora rett undet navlen. Har ei venninne som er jordmor, mptte tekste henne og spørre om ikke det var i det drøyeste laget. Men neida, jeg er 3.gangs så det er jo grunnen!
Kult! Må bare innse at magen er babymage og ikke bare oppblåst lenger hehe :)

Jeg var på ul, da dreiv de og romsterte rundt ca midt mellom skambeinet og navlen. Er forresten 10+1 i dag :)

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Back
Topp