livmoren

sjanetta

Gift med forumet
ø... dere som har barn fra før, kan dere allerede kjenne toppen av livmora? var så hard i magen helt nede,.så gikk. og tisset, men kjenner fremdeles en kant som jeg tror er livmora. og den kunne jeg ikke kjenne før uke 12 i første graviditet.

så noen flere som kjenner toppen av livmora så tidlig!?[:)]

ja kjenner d jeg også ^^
jordmor lærte meg i fra forrige graviditet om hvordan man kan kjenner på livmoren. veldig greit å vite[:D]

Ja tror jeg kjenner det jeg også... [:D]

Jeg også mener jeg kjenner den, men synes den er litt vel høyt oppe.... er jo tredje gangen jeg er gravid... men siden det er 9 år siden sist så har den jo rukket å trukket seg bra sammen ( selv om den aldri blir helt liten igjen ) Er så stor som en stor appelsin, og når midt i mellom skambeinet og navlen...

Hvor stopper deres????

jeg tror ikke jeg kan kjenne det..men er litt usikker. Det er noe litt hardt, men det er akkurat hvor KS-arret mitt er så det kan bare være det rett og slett.Men det er jo ikke vanig at den kommer opp før uke 12, noe den ikke gjorde forrige gang heller, så jeg tviler på at det kommer noe spes før da jeg

Har ikke kjent etter jeg...trur ikke jeg gidder det heller for jeg har prøvd i di andre svangerskapa men klarer aldri helt og kjenne det jeg [8|]

ORIGINAL: Serephinea

Jeg også mener jeg kjenner den, men synes den er litt vel høyt oppe.... er jo tredje gangen jeg er gravid... men siden det er 9 år siden sist så har den jo rukket å trukket seg bra sammen ( selv om den aldri blir helt liten igjen ) Er så stor som en stor appelsin, og når midt i mellom skambeinet og navlen...

Hvor stopper deres????

kan jo godt være at den vokser fort hos deg.
her stopper kanten på livmoren ca 5cm over skambenet

Jeg kjenner også kanten på livmora så blir spennende om jeg får høre hjerteslaga snart [:)]

Dessverre er jeg av den litt fyldige typen[:D] Men jeg kjenner også at livmoren så vidt er kommet over skambeinet.. Kan ikke skjønne hva annet det skulle ellers være,hvis ikke det er livmora!

jeg er vel av den litt veldig fyldige utgaven så har ikke kjent etter en gang..
den kommer når den kommer tenker jeg ..
[:D][:D]
men tar meg i å stryke over magen..[:)]

Eg kan kjenne den, og eg er førstegangsfødende. Legen sa den var kommet over skambeinet for lengst [:D] Sååå det med 12 uker er nok bare gjennomsnittlig

Back
Topp