Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg har en del kynnere. Se er litt vonde syns jeg, svake mens smerter til. Er ikke det litt tidlig? Kun 12 uker
Har det sånn jeg også... Men vil ikke kalle det kynnere, synes ikke det kjennes ut som mensmurringer du skjønner vertfall hva kynnere er når du er godt på vei har du vært gravid før?Har aldri helt skjønt hva kynnere er! Har en del mensmurringer innimellom, men er aldri så det gjør vondt! Er bare sånn jeg pleier å ha det før mensen kommer! Er dette kynnere?
Har vært gravid, men aldri kommet til uke 12! Spent på hvordan disse kynnerne kjennes ut kjennes det ut som du har tidenes magetrening kanskje?Har det sånn jeg også... Men vil ikke kalle det kynnere, synes ikke det kjennes ut som mensmurringer du skjønner vertfall hva kynnere er når du er godt på vei har du vært gravid før?
Jeg merket de sist når magen var blitt litt stor den ble knallhard og kjentes ut som jeg hadde tatt x antall situpsHar vært gravid, men aldri kommet til uke 12! Spent på hvordan disse kynnerne kjennes ut kjennes det ut som du har tidenes magetrening kanskje?
Spennende! Gleder meg til magen titter frem jaJeg merket de sist når magen var blitt litt stor den ble knallhard og kjentes ut som jeg hadde tatt x antall situps