Livmor

MammaMia-HereWeGoAgain

Gift med forumet
Marshmallows 2022
Augustbarna2024
Noen andre som opplever rare tilstramninger/bevegelser i livmora? Kan liksom minne om kynnere, men 8 uker er LITT vel tidlig?! Prøvde å google i går, hvor tidlig man kan kjenne kynnere, og leste at noen kan kjenne dem i første halvdel av svangerskapet.

Det er ikke ligamentsmerter, og ikke luft i magen:hilarious: det har jeg i tillegg. Kjennes ut som den strammer til noen sek, og slipper...
 
Sniker fra januar/februar.
Jeg var på TUL i går (12+5) og fikk beskjed om at stikningene foran på magen var kynnere. Har stikninger også på siden ned mot lysken som er ligamentsmerter. Er litt lenger enn deg men jeg trodde igså uke 12 var alt for tidlig for kynnere. Hun så det på ultralyden (det skjer i kombinasjon med oppfylt urinblære sa hun)
 
Noen andre som opplever rare tilstramninger/bevegelser i livmora? Kan liksom minne om kynnere, men 8 uker er LITT vel tidlig?! Prøvde å google i går, hvor tidlig man kan kjenne kynnere, og leste at noen kan kjenne dem i første halvdel av svangerskapet.

Det er ikke ligamentsmerter, og ikke luft i magen:hilarious: det har jeg i tillegg. Kjennes ut som den strammer til noen sek, og slipper...
Jeg hadde det slik forrige svangerskap! Kom så tidlig at jeg ikke kunne forstå at det faktisk var kynnere. Men i uke 12 var jeg helt sikker. Hadde jeg fått det igjen nå(er 7+4) hadde jeg kjent igjen følelsen med en gang :)
 
Back
Topp