Livmor

Ingrid91

Betatt av forumet
Når kjente dere livmora?
Prøver å kjenne så godt jeg kan, men usikker om jeg leter på rett plass [emoji85][emoji23]
11+0 idag [emoji38]

Føler jeg kjenner livmora ja, under navelen ved bukselinningen på en måte.. hardt blir vell rett over blæra? Tror jeg

Normalt sett så skal den begynne å kjennes rett over symfysen når en er rundt 11-12 uker tror jeg. Jeg er veldig vant til å lete etter livmortoppen på jobb, men greier enda ikke å kjenne den på meg selv. Er 11+1 idag [emoji4]

Når kjente dere livmora?
Prøver å kjenne så godt jeg kan, men usikker om jeg leter på rett plass [emoji85][emoji23]
11+0 idag [emoji38]
dette lurer jeg også på.. Leter og kjenner, men er usikker på hva jeg kjenner ;) Andre som kan beskrive hvordan det føles og hvor det er.. Jeg er 11+5 og burde vel kjenne noe nå..?

Kjente den stakk opp over symfysen rett før jeg tippet uke 8. Nå er jeg 11+4 og den kjennes veldig godt! Om morningen, før jeg går på do, er den bak navelen og står skikkelig ut fra magen! (Er 4.gangs, så ikke så rart den kom opp tidligere nå. Den har jo vært tøyd noen ganger før :P)

Jeg aner ikke hva jeg skal kjenne etter [emoji23] kjenner bare magemusklene hvis jeg presser på magen (tror jeg) [emoji23][emoji85]

Kjenner den like under navlen. Er tredjegangs gravid, så da kommer den vel fort opp. Kjennes hardt ut på en måte. Ovenfor er magen myk og ettergivende, derfor kjennes det godt.

Jeg har kjent min siden jeg var ca 9 uker på vei, rett over symfysen. Er andregangsfødende. [emoji4]

Sjekk hvordan urinblæra presser livmoren opp på morran :hilarious::p nå ville magen min til vanlig ha vært flat...830FBEC2-B934-43F3-AB07-7F89D97AF6E5.jpeg

Visste heller ikke hva jeg skal kjenne etter. Men var hos jordmor i dag, som sa den var kommet ganske høyt allerede og viste meg hvor. Så nå vet jeg! :)

Normalt sett så skal den begynne å kjennes rett over symfysen når en er rundt 11-12 uker tror jeg. Jeg er veldig vant til å lete etter livmortoppen på jobb, men greier enda ikke å kjenne den på meg selv. Er 11+1 idag [emoji4]

Måtte lese tre ganger. De to første gangene leste jeg livmorTAPPEN. Syns det var veldig spesiell ting å lete etter på jobb. :laughing001

Legen kjente den såvidt på meg idag, 10+4 :)

Back
Topp