Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
dette lurer jeg også på.. Leter og kjenner, men er usikker på hva jeg kjenner Andre som kan beskrive hvordan det føles og hvor det er.. Jeg er 11+5 og burde vel kjenne noe nå..?Når kjente dere livmora?
Prøver å kjenne så godt jeg kan, men usikker om jeg leter på rett plass [emoji85][emoji23]
11+0 idag [emoji38]
Normalt sett så skal den begynne å kjennes rett over symfysen når en er rundt 11-12 uker tror jeg. Jeg er veldig vant til å lete etter livmortoppen på jobb, men greier enda ikke å kjenne den på meg selv. Er 11+1 idag [emoji4]
Skambenet. Benet du har rett over venusberget.Å hva er symfysen? [emoji23][emoji85]
Sjekk hvordan urinblæra presser livmoren opp på morran nå ville magen min til vanlig ha vært flat...Vis vedlegget 262867
jeg åJeg aner ikke hva jeg skal kjenne etter [emoji23] kjenner bare magemusklene hvis jeg presser på magen (tror jeg) [emoji23][emoji85]
Normalt sett så skal den begynne å kjennes rett over symfysen når en er rundt 11-12 uker tror jeg. Jeg er veldig vant til å lete etter livmortoppen på jobb, men greier enda ikke å kjenne den på meg selv. Er 11+1 idag [emoji4]