Livmor

MadHatter

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Noen andre som kjenner etter hvor livmoren er? Ligger dere omtrent der appen sier dere skal være, eller er dere under/over. Jeg er akkurat I uke 17 og ligger 1-2 cm over navlen. Skal ligge 5 cm under. [emoji28] Andre her med avvik eller er dere mer "normale"?

Ligger nok ganske likt som deg, er 17+0 i morgen ;) Men dette er nummer to da :)

Klarer ikke kjenne det selv:( men jordmor kjente den sist uke og jeg var foreløpig ganske nøyaktig etter «standardmålene».

Men tror det er viktig å huske at vi er alle forskjellige bygd kropsmessig noen er «lang i overkroppen og noen kortere etc etc, så tror ofte disse appene kun kan fortelle hva som er ca vanlig så vil nok det avvike for mange. ;)

Sikker på min er ganske høyt oppe. Nå er jeg overvektig så ikke det letteste å kjenne, men syntes å kjenne en kant over navelen. Kjent bevegelse også ganske høyt opp.

Hos meg er toppen av livmor akkurat på kant med navlen og jeg er 15+0 idag. Dette er min andre så tipper dette også har noe med saken å gjøre. Leste i appen at den skulle være 8cm under navlen og det stemmer definitivt IKKE her. Men det står jo også at avvik kan forekomme så bekymrer meg ikke :)

Jeg vet ikke om jeg kjenner riktig, men hvis jeg tror er livmor ligger den langt under navlen i hvertfall. Er hardt på et område et stykke under navlen, ellers bare mykt (fett og tarmer?). Er 18 uker.

Jeg klarer ikke helt å kjenne den - vet ikke helt hva jeg kjenner etter. Var hos jordmor på fredag, 16+1, og hun mente at den var der den skal være, i alle fall! :)

Vet ikke hvordan jeg skal kjenne etter den jeg... er 17+1

Back
Topp