Hvor langt er livmoren hos dere? Er13+5 nå, og når jeg har kjent etter så er livmoren kommet helt opp til navlen (appen sier den skal være 8-10 cm under) Skal sies at jeg hadde ganske full blære når jeg kjente etter da, så er nok litt juks [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå må du ikke gi meg panikk her [emoji12] Har ennå en god måned igjen til oul så jeg får sjekket antall [emoji28]Livmor her er og helt opp til navlener 13+5 i dag... ja også er det jo 2 inni der og da
![]()
Har ikke sjangs til å kjenne noeMen skal sies at jeg ikke tørr å presse så veldig heller da. Er 12+3 og førstegangs. Noen som er like langt på vei som kjenner noe?
Nå må du ikke gi meg panikk her [emoji12] Har ennå en god måned igjen til oul så jeg får sjekket antall [emoji28]
Men stort sett kjenner jeg en hard «ballong/kule/etellerannet» litt under navlen og til venstre på morgenen når jeg ligger på ryggen. Begynte å kjenne det for kanskje en ukes tid siden. Er 14+1 idag.Hva kjenner dere egentlig? Jeg kjenner ikke noe..