Livmor

MadHatter

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Hvor langt er livmoren hos dere? Er13+5 nå, og når jeg har kjent etter så er livmoren kommet helt opp til navlen (appen sier den skal være 8-10 cm under) Skal sies at jeg hadde ganske full blære når jeg kjente etter da, så er nok litt juks [emoji28]

Jeg er 15+3 og vet ikke egentlig om jeg kjenner livmor,men er ganske hard cirka 10 cm under navlen ihvertfall! :)

Livmor her er og helt opp til navlen :) er 13+5 i dag... ja også er det jo 2 inni der og da ;)

Min er kanskje sånn halvveis? Synes det er litt vanskelig å kjenne, men den er i alle fall ikke helt oppe enda. Er førstegangs :)

Har ikke sjangs til å kjenne noe :( Men skal sies at jeg ikke tørr å presse så veldig heller da. Er 12+3 og førstegangs. Noen som er like langt på vei som kjenner noe?

Har ikke sjangs til å kjenne noe :( Men skal sies at jeg ikke tørr å presse så veldig heller da. Er 12+3 og førstegangs. Noen som er like langt på vei som kjenner noe?

Jeg er 12+4 Er førstegangs og har ikke klart å kjenne noe som helst, og har prøvd ganske mye. Men det er også mulig jeg bare ikke vet helt hvordan det skal kjennes ut:)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter... Og jeg våger ikke å presse for mye! Er 13+5, så den skal jo være på vei oppover. Mulig det er den jeg kjenner ca. 6-7 cm under navlen...?

Jeg kjenner en kant ca 10 cm under navelen... Er førstegangs og 15+2 i dag...

Jeg kjenner den ikke selv, men ble målt til 12+3 idag og livmor er halvveis opp til navlen!

Tror jeg kan kjenne min ca 10cm under navelen. er 15+4 :)

Aner ikke hva jeg skal kjenne etter jeg :confused::hilarious: Men stort sett kjenner jeg en hard «ballong/kule/etellerannet» litt under navlen og til venstre på morgenen når jeg ligger på ryggen. Begynte å kjenne det for kanskje en ukes tid siden. Er 14+1 idag.

Hva kjenner dere egentlig? Jeg kjenner ikke noe..

Hva kjenner dere egentlig? Jeg kjenner ikke noe..

Jeg kjenner at det er mye hardere der enn andre steder i magen pluss en liten "kant" på en måte. Ligger ca 10cm under navelen. Kjente den ikke før jeg var 15 uker. :)

Back
Topp