Livmor

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Hvor langt er du på vei, og kan du kjenne livmora?
Jeg er 11+1 og tror ikke jeg kan kjenne noe. Men jeg er steinhard nederst på magen, det har jeg vært i en uke eller to.. Flere som er det?

Men er også min fjerde gang og 6 mnd siden fødsel, så har kanskje noe å si? Men er nok den du kjenner ja :D Den vokser opp av bekkenkanten rundt uke 10-12 :D

jeg er 13+3, og kan ikke kjenne noe. Vet heller ikke hvordan det skal kjennes ut! Men magen min er som den alltid har vært :)

Dette er min første, så jeg aner jo ikke hva jeg skal kjenne etter.. Har på en måte en bul helt nederst på magen, ned mot venusberget. Aldri kjent den før, men nå har jeg jo heller ikke tenkt over det tidligere heller..

Jeg er 11+1 og tror ikke jeg kan kjenne noe. Men jeg er steinhard nederst på magen, det har jeg vært i en uke eller to.. Flere som er det?

Jeg er 13+3, og her varierer det i løpet av hele dagen hvordan magen kjennes:p noen ganger er det kjempe hardt nederst, og noen ganger kjennes det ut som det var før jeg ble gravid:) så tenker at det sikkert bare er luft som gjør at det blir hardt:) kan ikke si jeg kjenner noe livmor, men vet jo heller ikke hvordan det kjennes ut. Men jordmor fant hjerterytmen helt nederst på magen (rett over trusekanten) så det må vel være der livmoren er da:p

Jeg er 13+3, og her varierer det i løpet av hele dagen hvordan magen kjennes:p noen ganger er det kjempe hardt nederst, og noen ganger kjennes det ut som det var før jeg ble gravid:) så tenker at det sikkert bare er luft som gjør at det blir hardt:) kan ikke si jeg kjenner noe livmor, men vet jo heller ikke hvordan det kjennes ut. Men jordmor fant hjerterytmen helt nederst på magen (rett over trusekanten) så det må vel være der livmoren er da:p

Vi får satse på det er derfor det er hardt ;)

Jeg er 13 uker og livmora er rett under navelen. Jeg har kjent den siden uke 7 kanskje. Tror den bare er plasser sånn litt lett tilgjengelig, og så er jeg spedbygd og lita, så det er kanskje ikke sp mye plass i bekkenet :)

Jeg er 10+3 og tror også jeg begynner å kjenne noe. Er også helt hard og stram nede på magen

Jeg er 9+3 og kjenner den nå.
Står ikke så langt opp.
Magen ser normal ut.

Jeg har kjent den en stund men nå er den oppover på magen :) vet ikke hvor langt. Får vite det på mandag :) 10+2 :)

Last edited:
Er 13+6 og har kjent den lenge:) symfysemål ble målt til 14cm på tirsdag.. Så den er tydeligvis over normal på størrelse og:D

Jeg vet ikke helt hva jeg kjenner etter, men det er en klump på midten rett under navelen. Kjenner den godt når jeg klemmer på med hånda og også når jeg ligger på magen.

Jeg begynte å kjenne livmora i uke 11. Det kjennes ut som toppen av en stor appelsin (faktisk) som kommer opp av bekkenet. Kjenner den best når magen ikke er full av luft og jeg ligger på rygg. Må klemme ganske hardt ned :)

11+3 kjenner den nå når jeg ligger :)

Kjenner ikke noe appelsin jeg...Er så redd for at lille har slutta å vokse! Tortur å vente 10 dager til på ul!!

Back
Topp