Livmor venstre side?? (bilde)

september-mamma

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Kan dette være livmoren? Jeg har ganske lenge kjent noe hardt lavt på venstre side, men nå ble jeg litt satt ut for den er mye større og hardere nå.. Det er som en kant, eller nesten pølse. Kan ikke føle om det er en rund ting. Hvis det ikke er livmoren blir jeg litt bekymret, for da er det noe som blir større der og er litt ømt.. Kjennes livmoren øm ut? Er 13 uker. Blir glad for svar, vurderer legesjekk nå :-P

Vedlegg

• 1426264484799.jpg
    1426264484799.jpg
    29 KB · Visninger: 242
Var noen andre som beskrev livmoren sin som en pølse på den ene siden av magen her på forumet også :) Husker ikke om det var her ute, eller inne på det skjulte forumet, men det er hvertfall flere som har hatt lik livmor som deg :)

Var noen andre som beskrev livmoren sin som en pølse på den ene siden av magen her på forumet også :) Husker ikke om det var her ute, eller inne på det skjulte forumet, men det er hvertfall flere som har hatt lik livmor som deg :)

Hvis ikke det var meg som nevnte spørsmålet et annet sted tidligere?! :-P

Jeg leste tidligere at det kan være tarmen du kjenner? Jeg har kjent det selv og ble bekymret, søkte opp det på google og fikk det som svar :p

Tror det er urinblæren? Prøv å tiss og kjenn om den blir mindre?
Livmora mi presser i alle fall blæra opp på venstre side og spesielt om morgenen kjennes den ut som er hard pølse.

Eller bæsj i tarmen?

Nei, jeg vet ikke :p første barn? I såfall skal jo livmoren akkurat ha kommet opp, men vi er tross alt forskjellige ;)

Jeg har kul på høyre side, og hatt det ei stund. Trodde først at det var der livmor og baby lå, men hjertelyden ble funnet på venstre side :-P Hver morgen er jeg større på høyre side, så er sikkert livmora som ligger der som ei pølse..

Jeg er også hard på venstre side. Magen min buler også LITT mer ut der det er hardt..
Har ikke tenkt over det, men det har jeg vært helt siden starten av graviditeten.. Har nok flyttet seg oppover. Er 12+1 nå

Jeg har kul på høyre side, og hatt det ei stund. Trodde først at det var der livmor og baby lå, men hjertelyden ble funnet på venstre side :-P Hver morgen er jeg større på høyre side, så er sikkert livmora som ligger der som ei pølse..

Men hvis baby ligger på venstre side, så ligger jo ikke livmor på høyre.. hehe, jeg forsto ikke den iallefall :-D

Så langt på siden ville jeg kanskje tenkt tykktarmen, og at den er full. Man kan jo bli litt treg i magen av denne graviditeten :) jeg ville startet nede ved skambeinet også kjent oppover, for livmoren kan ligge litt på siden, men likevel høre til midten viss du skjønner :)

Jeg tror dere har rett ang tykktarm, og det er jo både komisk og litt trist :-P :-D Snakk om å overtolke og ønske seg tegn!! :-D Da kjenner jeg ingen livmor enda... Og får bare smøre meg med tålmodighet ;-)

Men hvis baby ligger på venstre side, så ligger jo ikke livmor på høyre.. hehe, jeg forsto ikke den iallefall :-D

Den ligger ikke langt fra kulen på høyre side, men litt mer mot venstre ;) Kulen er rett til høyre for navlen og hjertelyden ble funnet like ved navlen.

Var hos gynekolog for to uker siden, og han kjente etter livmora akkurat der, så da stemmer det nok. Men mulig det er tarmen din, hvis den ligger veldig langt ut.

Back
Topp