Livmor på en side....?

EmVee

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg har ikke all verden til mage enda, men når jeg ligger på ryggen spesielt ved leggetid er magen kjempestram fra ca trusekanten og til navlen, men bare på ene siden! Er det dette som er livmora og bebis? 17+0 i dag

Jeg har ikke all verden til mage enda, men når jeg ligger på ryggen spesielt ved leggetid er magen kjempestram fra ca trusekanten og til navlen, men bare på ene siden! Er det dette som er livmora og bebis? 17+0 i dag

Jeg har kul litt på høyre siden av magen når jeg ligger. Så er nok livmoren ja:happy:

Antar det er normalt. Når min buler veldig ut (spesielt på morningen) så er det mest på venstre side :)

Samme her. Når jeg ligger på ryggen buler magen på venstre side :happy: 18+4 i dag :rolleyes:

Ja min ligger på venstre side :p

Babyen kryper seg gjerne sammen på den ene siden av magen, og da ser man en kul på ene siden når man ligger på rygg. Sånn holder de gjerne på hele veien, ser ganske snålt ut når man er høygravid og baby kun på en side :p

Er sikkert babyen som ligger akkurat der :)
Livmoren er vel plasser likt på begge sider :)

Livmora ligger nok ikke på en side, er nok mer baby som trives best op en av sidene. Oog det blir ikke bedre uti svangerskapet akkurat :hilarious: Her flytta magen på seg hele tiden sist svangerskap, og han trivdes veldig i slike posisjoner helt frem til han ble født omtrent :p586303F0-EAA8-4E7E-B961-8374C4ACD959.jpeg

Back
Topp