Livmor over skambeinet

Mona-B

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julikulene 2020
Nå er det over 7 år siden jeg gikk gravid sist og har jo glemt en del, har derfor lest meg en del opp igjen rundt omkring.
Det jeg har lest mye er at livmor ikke kommer over skambeinet før uke 12, men jeg kan se på meg selv når jeg ligger helt flatt hvor livmoren er, og legen kunne kjenne livmoren min nesten helt opptil navlen.

Kjenner dere det på dere selv? Var helt sjonka når han sa det da jeg har lest at dette ikke skjer for uke 12:wideyed:

Synes det er gøy å se at det skjer ting da :happy:

Nå er det over 7 år siden jeg gikk gravid sist og har jo glemt en del, har derfor lest meg en del opp igjen rundt omkring.
Det jeg har lest mye er at livmor ikke kommer over skambeinet før uke 12, men jeg kan se på meg selv når jeg ligger helt flatt hvor livmoren er, og legen kunne kjenne livmoren min nesten helt opptil navlen.

Kjenner dere det på dere selv? Var helt sjonka når han sa det da jeg har lest at dette ikke skjer for uke 12:wideyed:

Synes det er gøy å se at det skjer ting da :happy:
Ja, min er langt over, både jordmor og jeg kjenner den godt langt opp :happy: forrige svangerskap kjente jeg den ikke før langt uti, så tydeligvis forskjell her i hvert fall!

Kjenner den litt over skambeinet til vanlig, men feks på morgenen når jeg må veldig på do, så er den nesten opp til navlen. Men det er jo pga ei full blære da:playful: Men ja, hadde nesten glemt hvordan det er. :Heartred

Ja, min er langt over, både jordmor og jeg kjenner den godt langt opp :happy: forrige svangerskap kjente jeg den ikke før langt uti, så tydeligvis forskjell her i hvert fall!
Ja det jeg også kan minnes. Det går dortere denne gang :p

Same her to:happy: Gravid med nr 2 og magen har ikke forsvunnet helt siden sist så nå gleder jeg meg til magen ser ut som en gravidmage og ikke bare feitxsmile9
Samme her, igjen :D Gleder meg til det blir en skikkelig bump, og ikke bare den dvaske magen min :couchpotato:
Har allerede kjøpt en mammagenser, og det ser bare helt feil ut! :D

Kjenner den litt over skambeinet til vanlig, men feks på morgenen når jeg må veldig på do, så er den nesten opp til navlen. Men det er jo pga ei full blære da:playful: Men ja, hadde nesten glemt hvordan det er. :Heartred
Jaa det kjenner jeg også på morgenen:hilarious: da ser jeg deg klart og tydelig:D

Min er tydelig over også. Ikke helt opp mot navlen enda, men kanskje halvveis :)

Jeg er bare 7+3, og har hatt veldig vondt i livmoren. Kjenner den nå et stykke over keisersnitt-arret mitt. Men er også litt polstra, så kjenner det bare fordi det gjør vondt. Den kom opp for en ukes tid siden tror jeg. Trengte ikke lenger gå på do om natta, så det er jo kjekt :p

Ååh. Jeg trooor jeg kjenner den, men jeg har jo dette fordømte KS-arret som snurper seg sammen rett over venusberget og jeg føler at jeg derfor har en vepse-livmor :hilarious: Sånn som kroppen til en veps? Delt! Hvordan det skal gå med det arret når magen kommer lurer jeg veldig på. Er redd det vil revne! Det er jo skikkelig snurpa inn der nede!

Ååh. Jeg trooor jeg kjenner den, men jeg har jo dette fordømte KS-arret som snurper seg sammen rett over venusberget og jeg føler at jeg derfor har en vepse-livmor :hilarious: Sånn som kroppen til en veps? Delt! Hvordan det skal gå med det arret når magen kommer lurer jeg veldig på. Er redd det vil revne! Det er jo skikkelig snurpa inn der nede!
Kroppen til en veps :hilarious:

Ingenting enda, men 1 svangerskap her. Uke 9+0. Gleder meg til det skjer, alle synlige endringer hjelper sambo å skjønne hva som skjer :hilarious: :smiley-bounce012

Jeg er 10+2, men tror ikke jeg kjenner noe enda. Husker ikke helt hvordan det kjentes ut i starten sist gang heller, tror det tok veldig lang tid før jeg skjønte hva som er hva.

Etter at noen skrev at den var lettere å kjenne etter orgasme, sjekket jeg nå sist etter forrige orgasme. Og da kjentes den kjempe godt!! Prøv det dere også :)

Jeg kjenner det bedre når jeg ligger på hardt gulv, men ikke når jeg ligger i senga eller sifaen så godt :happy:

Back
Topp