Livmor beliggenhet

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Hei,

jeg er i dag 13+2 og kan kjenne livmoren over skambeinet, men synes den ligger litt mer mot høyre side? Altså dermed ikke 100% midt på. Er det normalt?
Har ikke kommet så langt i noen av graviditetene mine før, så derfor lurer jeg :)

Hei,

jeg er i dag 13+2 og kan kjenne livmoren over skambeinet, men synes den ligger litt mer mot høyre side? Altså dermed ikke 100% midt på. Er det normalt?
Har ikke kommet så langt i noen av graviditetene mine før, så derfor lurer jeg :)
Helt normalt:)

Har sett flere skrive her inne at de kjenner livmoren mest på den ene siden, så vil tro det er helt normalt!:happy:

Kan jeg slenge på et annet spørsmål i tråden din?:rolleyes:

Er det sånn at blæra ligger foran livmoren? Er steinhard litt under navlen når jeg våkner om morgenen, men blir bedre etter jeg har tisset!:p Eller kan det være at livmoren presses litt ekstra på og frem når blæra er full?:bookworm:

Har sett flere skrive her inne at de kjenner livmoren mest på den ene siden, så vil tro det er helt normalt!:happy:

Er det sånn at blæra ligger foran livmoren? Er steinhard litt under navlen når jeg våkner om morgenen, men blir bedre etter jeg har tisset!:p Eller kan det være at livmoren presses litt ekstra på og frem når blæra er full?:bookworm:

Det lurer jeg også på! Synes det liksom varierer litt hvor godt den kjennes.

Jeg er 15+1, og syntes det stabiliserer seg mer og mer. Men noen dager hvis jeg ligger lenge på en side i sofaen er det akkurat som den synker litt nedover mot sofaen:hilarious: men har hørt at mange har opplevd det og mange har fått bekreftet av jordmor og gyn at det er vanlig.

Når blæra er full, så presses livmoren litt mer opp og frem:) Det er helt naturlig, med tanke på at blæra blir litt som en ballong når den er full

Morkaken flytter på seg. Har i hvertfall gjort det her fra uke til uke. Har hatt hyppige kontroller pga noe annet og da har morkaken vært forskjellig sted. Ser ut til at den stabiliserer seg noe nå i uken 16

Hei,

Min tilter mot høyre også :)

Kjenner ei som har en som tilter mot venstre.

Back
Topp