Livlig mageboer :D

Nr.3-2015

Glad i forumet
Nå er det jammen liv i lillegull! Sparker skikkelig hardt innemellom! Kjennes godt utenpå magen nå! :D og jeg som kjente så lite liv helt frem til OUL. Var skikkelig bekymra... Men nå har han blitt sterk, og beroligger mamman sin med kraftige spark! Nyter hver en bevegelse <3 :) 21 uker i dag. Tiden går jammen fort!!

Det er så herlig å kjenne den lille bli sterkere og sterkere:) Mannen kjente spark for første gang nå på torsdag, 20+1 da.

Verdens beste følelse :)

Har de siste dagene kjent masse liv! Men må ligge i ro for å kjenne da :-) er 18+5 i dag ^^ Akkurat som sist så ble det mye liv etter oul :-P

Har endelig fått livstegn fra innsiden :P Bare sånn av og til, men startet med et realt spark når jm prøvde å høre etter hjertelyd ^-^

Nå er det jammen liv i lillegull! Sparker skikkelig hardt innemellom! Kjennes godt utenpå magen nå! :D og jeg som kjente så lite liv helt frem til OUL. Var skikkelig bekymra... Men nå har han blitt sterk, og beroligger mamman sin med kraftige spark! Nyter hver en bevegelse <3 :) 21 uker i dag. Tiden går jammen fort!!
så gøy! Gleder meg til jeg og kan kjenne på utsida:) Er 18+5 da, så er vel litt tidlig å forvente å kjenne utenpå riktig enda. Kjenner masse liv da♥

Back
Topp