Livets harde skole..

Tja føler det litt sånn til tider, men er nok mange som har gjort det mer enn meg :-P

Er det ikke det folk som ikke har "fancy" utdanning skriver på Facebook? Slik har jeg oppfattet det hvertfall. Trodde ikke det var narkotikarelatert :p
Livets skole går vi vel alle på, hver dag. For noen er den dessverre hardere enn for andre.

Er det ikke det folk som ikke har "fancy" utdanning skriver på Facebook? Slik har jeg oppfattet det hvertfall. Trodde ikke det var narkotikarelatert :p
Livets skole går vi vel alle på, hver dag. For noen er den dessverre hardere enn for andre.
Er nok kanskje tilfeldig med de jeg kjenner.
Livets skole blir vi vel ikke ferdig med før vi dør;)
Noen ganger hard andre ikke:)

Hva er livets harde skole?
Jeg har opplevd mye vondt i livet og jeg har hatt mange tunge erfaringer så vil si at ja jeg har gått livets harde skole, og jeg går den fortsatt.
Vil si at de fleste av oss går den skolen ;)

Nja.. Ser bare at folk ofte på facebook har gått den linja:p
Hmm, føler det er motsatt hos meg på face. Der er det kosemoseoverdose, bæsjer regnbuer hver dag :-)
Jeg har så absolutt gått livets harde skole, det såpass at jeg er redd folk skal tro jeg er lystløgner eller noe sånt om jeg forteller hele historien fra barndommen og frem til i dag:-/

Jeg føler vel ikke jeg har gått livets harde skole egentlig, og det er jeg fornøyd med :) men livet har lært meg mye uansett.

Ja! Men ikke som noen sier lærte teorien først så slapp unna.
Som barn av alvorlig psykisk syk narkoman er det ikke mye teori å lære for å unngå liksom. Tøff og jævlig barndom som fortsatt påvirker meg. Men i dag lever jeg et normalt, trygt liv med den lille familien min.

Jepp, har gått den gitt.

Ja har vel godt den store deler av livet mitt tror jeg med mye uhell, mye motgang og slit og mye sorg. og er visst ikke ferdig ennå :-/ men sånn er livet, har i alle fall lært at man kommer igjennom mer enn man tror

Ja, det mener jeg.

Har hatt det ganske tøft til tider, men ikke verre enn hva jeg kan takle.

Vet flere som mener jeg har gått gjennom "livets harde skole", men er ikke helt enig siden jeg for det meste har klart å holde meg på oppsiden og vært positiv.

Tror det som kvalifiserer til "livets harde skole" varierer fra person til person..

Har så absolutt det ja! Har hatt maks uflaks og havnet i alvorlige problemer gjennom hele livet.. Vil tro jeg har blitt sterk av det, selv om det gjør vondt å tenke på alt jeg har måttet gått gjennom. Det påvirker mye av valgene jeg tar nå.
Det neste av barndom og ungdomstid er glemt og gjemt..

Virker som folk bruker "livets harde skole" som en unnskyldning fordi de har møtt så mye motgang at de er fritatt for å ta ansvar for livet sitt.

Last edited:
Back
Topp