Livets harde skole..

Boblefrua

Forumet er livet
Har du gått på den?

Ikke veldig, men har jo gått noen runder med meg selv og andre...

Økonomisk, ja. Lært mye da.

Vil hevde det ja. Har lært utrolig mye av det

Jepp veldig tidlig, ekstremt lenge å veldig lite å ingenting jeg kunne gjordt for å endra det men veldig prega.

Hmm.. Ja, vil absolutt si det!! Fått smake på livets skyggesider fra ganske tidlig av, men kommet styrket ut av det til slutt..
Det er i hvert fall det JEG legger i det utrykket :)

Ohh yes, gikk virkelig på en smell da jeg flyttet for meg selv for første gang da jeg var 17 år. Det var en veldig tung vinter, men lærte veldig mye om meg selv, jeg er glad for den erfaringen i dag :)

Syns vel egentlig ikke at jeg har det... Noen tøffe stunder har det jo vært, men jeg har nok hatt det veldig godt sammenlignet med mange andre.

Der har da vært en del motgang i perioder, og jeg har måttet lære den harde veien noen ganger. Men jeg vil absolutt si at andre har hatt det verre.

Er vel den jeg går nå? Tror ikke akkurat livets skole noen gang tar slutt :p hard er den til tider, men også lekende lett i perioder.
Men å oppgi på facebook (eller andre steder) at jeg har "livets harde skole" som utdanndelse, kommer jeg nok ikke til å gjøre. Hadde jeg vert singel, hadde jeg ikke sjekka opp en mann som har oppgitt det på facebook. Han er sansynligvis ikke min type :p

Ja, alle er vel innom den fra tid til annen. Synes jeg snart kunne blitt uteksaminert men..... :P

Der har da vært en del motgang i perioder, og jeg har måttet lære den harde veien noen ganger. Men jeg vil absolutt si at andre har hatt det verre.

Kan skrive under på det her.

Vet ikke om det stemmer, men det var en som sa til meg en gang at det var "kodeord" for å bruke narkotika...:/

Ikke umulig. Tenkte akkurat på at de jeg vet om/kjenner til som har dette på facebook har vært mye borti den slags...:/

Back
Topp