livet går i grus

ceecilie

Forelsket i forumet
to mnd til jenta mi kommer.. alt har vært helt flott!! men så...
sambo stikker plutselig av.. kaller meg ting,lyger om meg til folk å oppfører seg helt rart.. [&o] så begynner han å smiske, han var så lei seg.. han sa han elsket meg og savnet meg.. å VIPS så får jeg slengt i tryne " jeg skulle ønske du ALDRI ble gravid!" [&o][:(][:@] hva går det av han da?? [&o] 
det var grensa for meg å jeg slipper han ikke inn lengre. etter han sa det kan han glemme å være min samboer...[:(] selv om jeg elsker han [:(]
 
jeg er helt alene.. vennene mine sluttet å ha kontakt med meg når jeg ble gravid [&o]
jeg har en god venninne igjen.. men hun bor så lang unna[:(]
jeg sitter hjemme å stirrer i veggen hele dagen, gråter.. når jeg endelig klarer å slutte å gråte så presser tårene på igjen..[:(]
verden går i grus..
 
jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre[:(][:(][:(]
 
Gir deg en stor klem! Ikke enkelt for deg dette[:(]
Men skjedde dette på en to tre?? Og var dette en veldig uventet oppførsel av samboeren din??
Kan det være noe som har skjedd med han som får han til å "klikke"?
Hvor gammel er han??
Ikke meningen å forhøre deg, men tenker at det kanskje er en grunn til at han plutselig stikker og oppfører seg slik.
 
off off,skjønnr at du ikke har de noe lett nå nei:S sender deg mangen trøste klemmer å hååper det fikser seg for deg:)
 
Huff høres ikke noe bra ut.. Prøv og tenk bare på deg selv!! Du må ha det bra, ingen må ødelegge deg!
Du må finne din innerste styrke som kan hjelpe deg gjennom dette!!
Gir deg en god klem!
 
Leste nettopp historien din, føler med deg [&o] kanskje han er redd for hva som kommer, redd for at det ikke er noen vei utenom. Du kan jo si til han at når han er klar for og prate normalt om hvorfor han oppfører seg sånn, kan dere ta en prat, dere skal bli mor og far, greit og være på talefot, skjønner at du er såra pga ting han har sagt og at det ikke er lett. Lykke til hvertfall
 
typen din er en drittsekk,han burde du kvitte deg med fort som mulig.når han oppfører seg som en psykopat nå hvordan vil det bli når ungen kommer,han ønsker tydeligvis ikke dette ansvaret..du gråter nå,noe er hormoner noe er pga omstendighetene,tillat deg selv å sørge.når det gjelder venner så kan du skaffe deg nye,meld deg på svangerskapskurs hva som helst av kurs eller noe.det er dårlige venner som stikker av.kan du ikke spørre dem hvorfor de stikker?heller være venneløs enn å ha dårlige venner..min erfaring er at livet ikke går i grus,vel en peiode,ja.det går i grus for at en skal skaffe seg et nytt liv,du får bruke graviditeten til å starte på nytt.å holde på den gamle kjæresten din som ikke er noe å samle på vil ikke gjøre deg lykkeligere.at jenter skal basere sin lykke på menn er feil,den må du finne selv,du og barnet ditt.du er ikke alene mange har det slik i blant,deriblant meg.klem.
 
Huff... Han sliter helt tydelig med ett eller annet! Har du prøvd å snakke med han?
Jeg skjønner det er vanskelig å godta sånne utsagn, men det er ikke sikkert han har det så bra? Jeg hadde garantert kastet fyren min på dør om han hadde gjort og sagt sånn. Men jeg ville ikke hatt kroken fullstendig på døren før vi hadde fått pratet.
Kanskje han har fått kalde føtter, føler seg ikke klar for å få barn likevel? Det er ikke alle som er like flink til å uttrykke seg riktig og forståelig...
 
Unnskyd at jeg spør, men hvilke venner er det du har hatt da???
 
Stor klem, desverre hender det at noen plutselig snur ruggen til.
Holdt deg til de vennene du har, og prøv også å få deg nye.
Du kan få deg nye venner her også vet du.
Du har jo virkelig noe å glede deg til da.
Igjen vil jeg gi den en stor klem.
 
Back
Topp