Livet er så forbaska harst innimellom... Dere må hjelpe meg me ett vansklig valg...

rydd, sov en halvtime, ta en dusj - så se om du har litt tid og sett på klokke, og spille til den ringer ;P

ORIGINAL: Qualitas

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg hater wow og spill som tar over folks liv. Hater dataspill overhode.
En x av meg klarte ikke å gjøre annet enn å spille til slutt... såvidt han klarte å trøkke inn en tissepause.
Nei fysj og føy sier jeg bare. [;)]

Kjente jeg døde litt når jeg leste om at folk gikk i virituelt 17.mai-tog.... Det var liksom en liten smule tard...

*føle seg truffet* [X(]  men har kommet meg vekk fra det da[8D]

Hehe, jeg skulle akkurat til å quote "deg" før du rakk å rette det opp[:D]

ORIGINAL: Miss Hormontroll

ORIGINAL: Qualitas

En x av meg klarte ikke å gjøre annet enn å spille til slutt... såvidt han klarte å trøkke inn en tissepause.

Kjente jeg døde litt når jeg leste om at folk gikk i virituelt 17.mai-tog.... Det var liksom en liten smule tard...

*føle seg truffet* [X(]  men har kommet meg vekk fra det da[8D]

Hehe, jeg skulle akkurat til å quote "deg" før du rakk å rette det opp[:D]

[:D][:D]

hva er wow`?[8|]

wow er world of warcraft...

jeg spiller men ikke hekta...spiller når ungene sover...

og for dere som sier det er et taperspill så vil jeg si det ikke er det!!!!!!!!!!!!!!!!!

jo da spillet har ødelagt livet for mange, men hva har ikke det...det er flere som ødelegger livet sitt på alkohol, poker spill på nett, ol...

dette er ikke verre enn andre hobbyer i livet....

mhm!! [:'(][>:]

Oi oi! Wow har ødelagt mange samliv gitt! [8D]

ORIGINAL: Regan

Slutte å spille taperspill vertfall...

Gjør rent...sov...knus PC...problem solved[:D]

Jeg ble ditcha for wow :P - "Endelig har jeg funnet ut noe jeg er god til, så da vil jeg heller satse på dette isteden for deg!"

Og der har du grunnen til at jeg ikke kan fordra onlinespill, de fucker alt! [8D]

Spesielt wow... døøøød over wow... håper det bare sier poff så forsvinner hele dumme spillet fra planeten...

jeg hater hater hater!
[8D]

Virtuelt 17.mai-tog.... Det er litt tragisk da.

Back
Topp