Livet er kjipt

Linni

Forumet er livet
VIP
I dag snakket med vi med barnelegen vår til begge barna.
Siden han ikke har ringt oss om MR bilde håper vi jo at de ikke hadde funnet noe galt.
Men nei da så feil gikk det an å tro, de hadde funnet noe galt med henne og [:(]
Kalles Dandy Walker syndrome er ikke 100 % avklart for MR bildene ble ikke helt bra denne gang og vi vil ikke ha hennne i narkose nå. De får ikke gjort noe fra eller til hvis vi får 100 % svar.
Ser ut som det er det storbror og har og kan vær en av oss foreldre har det hvis der er genetisk.
Dette syndrome er det folk som har som ikke vet det for du trenger ikke få noe men igjen kan blir ramma hart.
Hvorfor faen må vi få alt. Har nå gått igjenom 5 år med gutten vår på ørten kontroller og innleggelser.
Har vært 20 ganger i narkose fått vite noen ganger han skal dø, vært på intensiven med resiprator osv.
Hvorfor spør jeg bare??????????? Skulle ønske noen kunne gitt meg et svar på det, men vet at jeg aldri vil få det [:(]
Er ikke meningen å klage til dere men dagen har vært så jævlig i dag [:(] [:(] [:(] [:(]

Nei gud kjære vene da!
Huff så håpløst da! Og så utrolig urettferdig!!

Det er helt utrolig at det går ann, men enkelte personer får jammen alt! [:(]

Får jo bare krysse fingre for at hun ikke har det da, og hvis hun har det at hun ikke blir hardt rammet..

Sender en stor varm klem til alle fire!! Dere er kjempetøffe syns jeg, og helt sikker på at dere greier dere uansett!

Kan vær at hun ikke får noen ting er kun tiden som vil vise det.
Når hun skal begynne å sitt, krype og gå da vil vi se det.

KAn ikke gi deg noe fornuftig svar men jeg kan gi deg en lang og god klem.

Uff...en ting kommer sjeldent alene... og det er noe dritt.
Ville bare sende deg en stor trøsteklem!!

Dere er så sterke og så flinke med sønnen deres, men jeg forstår at det er fryktelig tungt å få en slik beskjed igjen! Uansett hvordan det blir meg lille-frøkna er jeg sikker på at dere vil takle det - men det beste vil jo være om ingenting skjer, og at hun får en helt "normal" utvikling. Gir en liten klem for oppmuntring jeg

signerer den eg.. klem fra lilly80!!

ORIGINAL: fruluna

Nei gud kjære vene da!
Huff så håpløst da! Og så utrolig urettferdig!!

Det er helt utrolig at det går ann, men enkelte personer får jammen alt! [:(]

Får jo bare krysse fingre for at hun ikke har det da, og hvis hun har det at hun ikke blir hardt rammet..

Sender en stor varm klem til alle fire!! Dere er kjempetøffe syns jeg, og helt sikker på at dere greier dere uansett!

Det hørtes ikke noe gøy ut å få alt på en gang. Veldig urettferdig. Vil bare du skal vite at jeg tenker på deg og ønsker dere bare godt selv om det er en mager trøst. Skulle ønske det var annerledes for dere, men så lite å få gjort. Prøv heller å kose deg så godt du kan for du har de vakreste barna for deg i verden. Sender deg en kjempestor trøsteklem[:)]

Huff Lindamor.. Kjempe trist å lese dette vennen.. Vil gi deg verdens lengste klem!

Kjære deg, hva kan man si? Livet er jævlig urettferdig mot noen, og dere er virkelig uheldig! Gråter litt for deg og familien nå, men håper og tror at dere er sterke og takler dette! Mest av alt håper jeg at prinsessa deres ikke er hard rammet!

Det var leit å høre..håper de ikkje er så ille ramma...?..
De kan nå ha krav på hjelp og støtte frå det offentlige da! PPR kan nå sikert veilede doke via jungelen av hjelp!! Sjølv om det er ei fattig trøst!!
klem

Trist å høre Linni, det er urettferdig [:(]
Håper på det beste da, og at hun ikke blir så hardt rammet.
Sender deg en god trøsteklem jeg

ORIGINAL: nettemor

signerer..
klem fra Storm

Å herregud da...uff!!! Vet ikke helt hva jeg skal si...det var skikkelig trasig [:(]

Mange klemmer sendes din/deres vei

Kathrine

Uff Linni, må si at jeg forstår at du synest ting er urettferdig.
Klarer ikke å finne ord som kan gjøre det bedre, så jeg sender masse klemmer og varme tanker istede!

Fy søren så urettferdig!!

Dere har jo hatt nok allerede. Kan ikke si annet enn at jeg er lei meg på deres vegne. Håper så inderlig at jenta deres ikke er rammet allikevel.

Sender deg masse trøsteklemmer og varme tanker!

Monica

Uff så leit.[:(]
Føyer meg inn i rekken av de som vil trøste
Varm klem......

ORIGINAL: nettemor

Signerer[:(][:(][:(]

huff det var ikke noe gøy.men må jo bare håpe på det beste da!

nå vet jeg ingen ting om denne sykdommen men kan jeg spørre hva den "går"ut på. det må være helt forferdelig for en mor å fly ut å inn av sykehus slik!

å være bekymra for barnet sitt.[:(]men som sagt må man jo håpe på det beste!

Back
Topp