"Livet er herlig!"

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Såg nettopp at filmen "Livet er herlig" skal gå på tv3 på søndag..!! Den er så bra..! Utrolig rørende film altså.. [:)]

Er det den med Roberto Benigni? Hvis ja, så er det en utrolig nydelig film... men sånn jeg gråt når jeg så den sist så tror jeg kanskje at jeg ikke skal se den når jeg er gravid!

hmm... har du blitt skvetten??

Jeg gjør det gjerne, men her går det bare i fotball-vm om dagen, så jeg får ikke se filmer...

ORIGINAL: lenemor

Er det den med Roberto Benigni? Hvis ja, så er det en utrolig nydelig film... men sånn jeg gråt når jeg så den sist så tror jeg kanskje at jeg ikke skal se den når jeg er gravid!

Ja det er den!! Griner hver gang jeg ser den jeg.. Utrolig nyyydelig film!

ORIGINAL: Almyrida24
Ja det er den!! Griner hver gang jeg ser den jeg.. Utrolig nyyydelig film!

Helt enig - han er jo så søt han Roberto (og morsom også). Rart at en så trist film også skal få en til å le, men han klarer den balansegangen!

ja,det er rart hvor lett vi tar til tårene når man er gravid.hadde ein pinlig opplevelse på ikea for tre uker siden.jeg hadde vært på sykehuset i 5 dager med sønnen min på 9.vi slapp å ligge der,men måtte pendle frem og tebake.ganske slitsomt når vi må ta båt for å komme til stavanger.dette var en mandag og det va kokvarmt ute.jeg hadde 2 timer fri fra sykehuset og bestemte meg for å ta en kjappe tur til ikea og kjøpe seng til babyen.jeg kavte meg fram i varmen og etter mye om og men så fant jeg senga.da sa de at jeg måtte gå selv på lageret og finne den selv,hadde og funnet masse andre ting,så jeg sleit skikkelig.det va jo tungt.blei heilt stressa for eg fant jo isje fram.og klokkå gjekk jo!begynte å skamgrine,hehe det va dridflaut.folk såg rart på meg,men eg innbilte meg at de så jo at eg va gravid og forstod meg[:D]fikk hjelp til slutt og fortet meg ut av ikea,hehe.det e lenge til eg drar der igjen

åå den filmen er jo hærlig.. prøver desperat å få kjæresten min til å bli med å se på den, men han var vist ikke så gira på det.

ORIGINAL: malrodien

åå den filmen er jo hærlig.. prøver desperat å få kjæresten min til å bli med å se på den, men han var vist ikke så gira på det.

kanskje han tror det er jentefilm? Si at det er krigsfilm! [;)] Forresten så var det mannen min som fikk meg til å se den - han elsker den! (og han er ikke en sånn som liker "jentefilmer" for å si det sånn!)

Back
Topp