Livet er herlig dere... :)

Skulle tro dere var gamle, men derer er jo bare barnerumpene. Bare vent til dere kommer opp i min alder dere!! (det er riktignok lenge til, men...)

Såå bra at ting fungerer bra for deg nå og at du har mer overskudd osv. [:)] Ingenting er bedre enn det, for det har nok vært tøft for deg.. Du er sterk [;)]
Jeg selv har og fått en "ny" mann etter at han fikk medisiner [;)] [:)] Helt sprøtt hva det kan gjøre.

Supert!! [:)][:)]

Å sippe er dere ikke alene om.. [8D] griner for alt i perioder jeg [8D], bare viser at vi er mennesker det [;)][:D]

Jeg blir så utrolig glad for deg hver gang du skriver om hvor lykkelig du endelig har blitt [:D]
Jeg får helt vondt i magen når jeg tenker på hvor lenge du har hatt det vondt, og at det
skulle så lite til for at du skulle få et lykkelig liv.
Jeg unner deg absolutt alt godt som finnes, og ikke minst masse masse god tid med de
nydelige jentene dine som du nå endelig kan nyte [:D]

Masse masse gode klemmer til deg [:D]

[:)] ååå dette var sikkelig gode nyheter å lese. Kjempe glad på dine veier.
Stor klem

Så fantastisk at du har fått et helt nytt liv med medisiner - er kjempeglad på dine vegne! Dette fortjener du virkelig. Kos deg![:)]

(Og det der med alder....hva kan jeg si - jeg finner meg stadig med en tåre i øynene av småting. Jeg er ikke gravid, ikke ammende men rett og slett en smule gammel[8D][:D]).

Stor klem[:)]

Back
Topp