Livet er herlig dere... :)

Trillemor82

Forumet er livet
Det er egentlig lenge siden jeg har skrevet noe særlig her, det skyldes to grunner.. mangel på overskudd til å i det hele tatt sitte særlig lenge her inne.. og mangel på data som samarbeider.. må ha den ene til M.. og det er litt kjipt å måtte være avhengig av han for å ha data..[8D] for plutselg tar han den med seg...[>:][:D]

men over til topic.. jeg er så glad! M er i hgsd... og det er i grunn ganske deilig. det er første virkelig utfordringen jeg har fått etter at jeg fikk medisiner. Og jeg klarer meg! Jeg klarer å ta vare på jentene... Jeg klarer å være mamma.. jeg klarer å ha hodet over vannet.. (i nesten alle situasjoner) og dere kan ikke tro hvilken glede jeg føler.. det er så godt å kjenne at Malin knytter seg sterkere og sterkere til meg.. (hun har av naturlige årsaker vært pappajente til tusen) og det er så godt å klare å sette meg ned med henne og perle.. eller lese.. det er så deilig nå å være alene med de begge to uten å ha mamma her.. (hun var her på dagen i går.. men sov ikke over) Og det er så godt å tørre å være alene hjemme.... (tidligere var jeg sååå innmari husredd....)
Det er i tillegg helt utrolig uvirkelig at jeg mens jeg nå hadde de her hjemme i dag.. så klarte jeg å bake brød... jeg klarte virkelig å gjøre noe med de.. jeg klarte å leke med de, jeg klarte å snakke med dem (og ikke skrike til dem) jeg klarte å slappe av og virkelig nyte jentene mine... jeg er så heldig som har fått oppleve å få barn... [:)][:)][:)][:)][:)] og nå begynner jeg snart å grine, for jeg føler meg så lykkelig!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

og helt tilslutt.. all ære til offshoreenker og aleneforeldre av ulik grunn... dere har all min respekt!!!! (for det er jo ikke sånn at jeg ikke gleder meg til vi er to igjen, det er bare såååå deilig å mestre dette selv[8D])

Jeg er så glad på dine vegne jeg altså, jeg blir helt rørt her. Tenk at sååå lite skulle til for at du får ha et helt vanlig forhold til barna dine, noe de fleste tar for gitt. Det ER slitsomt, og stressende, og tøft og vanskelig, men det veies opp av at det samtidig er rørende, morsomt, gledelig og aller mest fylt av kjærlighet og stolthet, og når den "belønningen" uteblir så er det selvsagt vanskelig å takle alt det vanskelige!

ja, jeg har vært en del frustrert.. for jeg har følt meg dømt nedenom og hjem av flere fordi jeg har hatt en del barnevakt til malin og jeg hadde hun tidlig vekke på overnatting.. For det er mange som ikke vet hvordan det er... det er mange som ikke helt klarer å sette seg inn i hvordan det faktisk er å ikke helt ha noe overskudd til barnna sine.. og så slenger dem heller bare rett opp i ansiktet ditt :ærlig talt.. jeg syns du har mye barnefri.. kan du ikke heller bruke tiden din på Malin, og ikke på venninner? eller tenk på alle de som ikke kan få barn???" og ja.. jeg tenker jo så klart på de.. det er grusomt.. og jeg har følt meg ufattelig ego........[:o][:o]

men da er det desto bedre og ha hatt dere.. som jeg har kunnet få ut frustrasjon til.. og så er det ufattelig godt nå og bare kunne dele dette her, for det er jo hendelser jeg nå nesten gråter av glede over at jeg klarer, som sikkert alle dere her inne tar for gitt...[8D] for meg er det fortsatt et under at jeg orker å stå opp med de..[:)][:)] og jeg sitter her med klump i halsen fordi jeg nå klarte å synge hele fire sanger for malin uten å miste tålmodigheten.. og i tillegg klare å lese en bok.. herregud!! for en deilig følelse det er å være mamma!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Dette er virkelig godt å høre! Og jeg er SÅ glad på dine vegne .. Det må være fantastisk [:D]
Håper det varer og bare blir bedre og bedre, søta [:)]

Åh, så godt å høre, nå ble jeg kjempeglad på dine vegne[:D]
Du er knallflink!!

Nååååååh

Først kommer det en kjempeklem (mens jeg tørker tårer)[:D] Blir så utrolig glad av å lese dette Trillemor!! Dette er så fantastisk.

Dette var da en skikkelig glad lesning!![:D]
Er virkelig glad for att det går så bra med deg!! Stå på,og nyt tida med jentene!!!
Klem[:)]

Jeg begynner jo å grine selvføgelig, så takk for den liksom![:D] 

Skikkelig rørende å lese altså.. Du er den beste mammaen for både Malin og Julie, og en super venninne og treningspartner! Jeg er glad for at du bor her, rett ved meg![:)]

ORIGINAL: SuperBerta

Skikkelig rørende å lese altså.. Du er den beste mammaen for både Malin og Julie, og en super venninne og treningspartner! Jeg er glad for at du bor her, rett ved meg![:)]

dere gjør livet mitt her i kommunen helt perfekt...

Malin snakket mye om B og Hedda i dag.. og syns det var veldig fint at H nå var på månen...[:)] så tror hun og B har fundert mye på dette her i bhg[:)] de er så herlige de jentene altså![:D] det var mye rare tanker som kom ut av det der i dag[8D]

ORIGINAL: Trillemor82

ORIGINAL: SuperBerta

dere gjør livet mitt her i kommunen helt perfekt...

Malin snakket mye om B og Hedda i dag.. og syns det var veldig fint at H nå var på månen...[:)] så tror hun og B har fundert mye på dette her i bhg[:)] de er så herlige de jentene altså![:D] det var mye rare tanker som kom ut av det der i dag[8D]

De er herlige altså! Bertine har også snakket en del om månen, men ikke i sammenheng med Hedda.. Men kanskje det er derfor hun leker at hun reiser til månen? Ja, nå griner jeg igjen..[8D]

Godt er det å ha gode venner for både store og små ihvertfall![:)]

Dette var rørande å lese!! Virkelig ein gladnyheit! Stolt av deg og det du får til, du er knalltøff! [:)]

malin også snakket mye om månen i dag.. og da jeg spurte, så kom hele historien..om at hedda var på månen.. og der var det fint.. man kunne bare ta en sprøyte, så kom man dit når man var gammel. Også kunne man se alle stjernene (malin er veldig opptatt av stjerner, gir dem navn og sånn)
Og så er det lov å gråte når man er på månen, for det gjør mammaen til B. Så da kan jg gråte også mamma.

ja, det er herlig med venner..[:)][:)][:)][:)]

Takk for mange fine ord jenter, innmari glad i dere. Hver og en av dere er helt unike og spesielle for meg[:)] helt sykt hvordan jeg faktisk har knyttet meg til dette forumet.. internett liksom.. [8D]

malin også snakket mye om månen i dag.. og da jeg spurte, så kom hele historien..om at hedda var på månen.. og der var det fint.. man kunne bare ta en sprøyte, så kom man dit når man var gammel. Også kunne man se alle stjernene (malin er veldig opptatt av stjerner, gir dem navn og sånn)
Og så er det lov å gråte når man er på månen, for det gjør mammaen til B. Så da kan jg gråte også mamma.

ja, det er herlig med venner..[:)][:)][:)][:)]

Takk for mange fine ord jenter, innmari glad i dere. Hver og en av dere er helt unike og spesielle for meg[:)] helt sykt hvordan jeg faktisk har knyttet meg til dette forumet.. internett liksom.. [8D]

Tankene til disse barna forbløffer meg stadig..[:)] 

Jeg er jo superglad på dine vegne!! Hipp hurra! Og synes det er sååå vel fortjent at du opplever mestring i forhold til å være alene med ungene. Du har jo vært verdens beste mamma for dem uansett, men skjønner at du har slitt deg helt ut tidligere. Jammen godt du leste Kamille og fant ut at det kunne være ADHD. Og jeg skjønner fortsatt ikke at jeg ikke har tenkt på det før.

Jeg merker jo stor forskjell på deg både på meldinger og irl, så dette er topp! Digget deg like mye før som nå, men merker jo at du har det bedre. Er såå glad for det, snuppa!

Sender deg masse gode klemmer og er kjempeglad for at jeg har møtt deg her inne på BV!

og herregud.. så mange fine ord.. her sitter jeg og griner.. haha.. skulle nesten tro jeg var full av hormoner..[:D][:D]

og herregud.. så mange fine ord.. her sitter jeg og griner.. haha.. skulle nesten tro jeg var full av hormoner..[:D][:D]

Ja, og jeg som er noen år eldre enn deg kan bare si deg at det blir VERRE og VERRE med årene....forstå det den som kan!

huff.. da gruer jeg meg til jeg blir like gammel som deg[8D][:D]

Hehehe...skjønner jeg godt!

Back
Topp