Mine foreldre flytta noe uventa fra hverandre i fjor akkurat på denne tiden, da var jeg 31. Nå har visst pappa besøk av ei dame han har møtt i Skottland, i 1,5 uke! Det var han som ønsket å flytte. Nå sliter jeg med mine egne følelser rundt dette - etter over 30 år føles det veldig spesielt at en av foreldrene treffer noen andre. Og kjenner på det ifht mamma, som jeg ser for meg alene i leiligheten sin og jeg tenker på om hun får mer ensomhetsfølelse når pappa finner noen andre.
Samboeren min er skilsmissebarn, men der er begge foreldre etablert igjen, og har vært det i "hundre" år. Ei venninne jeg snakka med ble og skilsmissebarn som liten. Føler jeg møter liten forståelse for hvorfor jeg sitter her som en hormonell bombe og sipper, som at dette skal være noe jeg bare godtar fordi jeg er voksen, og må unne dem å komme seg videre i livet.... #frustrert
Del gjerne andre store og små hverdagstrivialiteter som livet har å by på
Samboeren min er skilsmissebarn, men der er begge foreldre etablert igjen, og har vært det i "hundre" år. Ei venninne jeg snakka med ble og skilsmissebarn som liten. Føler jeg møter liten forståelse for hvorfor jeg sitter her som en hormonell bombe og sipper, som at dette skal være noe jeg bare godtar fordi jeg er voksen, og må unne dem å komme seg videre i livet.... #frustrert
Del gjerne andre store og små hverdagstrivialiteter som livet har å by på