liverpoolfan? *kakebilde*

fru gravdal

Elsker forumet
dagens bakst er ferdig... stod en stund å lurte på om jeg skulle ha grønt på kanten nede også, spurte mannen men ha syntes den skulle være slik som den er nå------- tror igrunn jeg er enig ja[8|]

Hva tror dere?

ORIGINAL: Elis84

Så vanvittig flink du er!!! [:D]

takk, syntes du den var fin som den er eller tror du den hadde vært ennå finere med grønt nederst også?

Dritstili!

takk [:)]

men til mer jeg ser på den desto mer juletrefølse får jeg.. huff da [:o]

ORIGINAL: Rød Sol

Mektig imponert!

Hvordan får du disse lokkene med print på? Hva trenger man for å gjøre det? Eller bestiller du??

takk, jeg har egnen printer med spesialblekk og egne spesial ark, i grunn kjempe dyrt å drive med dette så hadde ikke jeg brukt det så ofte som jeg gjør hadde jeg gått konkurs ... mye styr( mer ne jeg trodde) med slike spiselige bilde greir med blekksom tetter seg HELE tiden [:@]

Arg irriterende når ting ikke går som det skal... murphys lov [:@]
Hadde vært utrolig gøy å hatt sånn printer!!

ja gøy men det er dyrt [;)]

må bestille fra england, så i tillegg til prisen kommer porto som er dyr og toll [:(]

Flott kake [:)]

Veldig veldig fin kake!! [:D] Du må gjerne lage sånn for meg når sambo fyller år i mai [8D] Personlig hadde jeg kanskje synes den hadde vært ENDA finere uten det grønne jeg da - men skjønner vel at du vil fremheve gress på en måte!? Her i huset faller alt med Liverpool på i smak uansett [;)]

ORIGINAL: Veumjenta*

Veldig veldig fin kake!! [:D] Du må gjerne lage sånn for meg når sambo fyller år i mai [8D] Personlig hadde jeg kanskje synes den hadde vært ENDA finere uten det grønne jeg da - men skjønner vel at du vil fremheve gress på en måte!? Her i huset faller alt med Liverpool på i smak uansett [;)]

takk, tanken bak det grønne er å følge fargene i logoen som er rødt og grønt [;)]

kan godt lage kake til deg jeg hehe men den må hentes her.. skal undersøke hvordan det blir å evnt sende meg tog etterhvert, har bare ikke kommet så langt ennå [8D]

ORIGINAL: BenedicteOgSpira

Kaka var kjempe fin, men mannen på bildet ( på kaka hadde mindre pene lår ) [8D]

hehe heldigvis ikke mitt valg av bilde [8D] men kunden som har valgt det ;)

hihi, stakkaren den som må spise de lårene [8D] [:D]

[8D][&:]

YNWA!!! Godkjent av en familie full av Liverpool-fans!

ORIGINAL: *Mamma87*

Wow!!Utrolig flott kake!
har sagt det før,og sier det igjen,du er utrolig flink![:D]

Hadde nok vært en fast kunde hos deg jeg![:D][8D]

takk, søte dere er :)

ORIGINAL: mitt eget firkløver

Kjempelekker kake, den ville gutta mine likt å¨hatt[:D]

Når du først spør om det grønne... Tror jeg ville droppa grønt i det hele tatt på en evt neste kake.

TAKK[:D]

droppe det grønne? tja, men både rødt og grønt er jo en del av liverpool logoen så bare rødt blir litt "feil" det også.... men tror jeg skulle gjort det grønne på en annen måte kanskje.. hatt det under kanten istedet for over ? hmmm.. ikke lett å se slike "feil" før kaka er ferdig i grunn men man lærer jo av å prøve så [;)]

Så kjempefin kake [:)]

da har gutten henta kaka si, tror han var veldig fornøyd heldigvis [:D]

Dæsken døtte.... den va flott[:)]

Back
Topp