Liverpool-julegave!

*mamma88*

Betatt av forumet
Fikk julegaven til sambo og minsten i går, Liverpool-skjorte til papsen og rød Liverpool-joggedress til minsten! Pappan kommer til å bli så glad, kan ikke vente til julaften altså!! Gleder meg!![:D]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Så utrolig kult [:D] Hvor fikk du tak i det? [:D]

Det lurer jeg også på ! Kunne tenkt meg en slik joggedress til minien !

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Så utrolig kult [:D] Hvor fikk du tak i det? [:D]

Gå inn på www.liverpool.no, og KopShop. Joggedressen koster ca 500 kr, og er utrolig fin. Ble Liverpool-fan jeg også da jeg så den, helt nydelig. Gleder meg til pjokken skal ha den på[:)]

Bestilte på fredag, fikk det i posten i går, rett i postkassa[:D]

Det tror jeg må bli julegave neste år til oss. Pappaen her er også helbarka LFC-fan, og har lenge sagt at ungen skal kles i rødt!
Jeg så en body jeg skal kjøpe til ungen til våren/sommeren da. Der sto det "born to be a liverpool fan" og på rompa sto det "poops on Man Utd" Haha, så bra!! [:D][:D]
Den skulle jo egentlig vært rød da, men hvit funker da det også. Skal vise den til søskenbarnet mitt som er ManU fan [:D][:D]

Haha, genialt!
Så forøvrig at de hadde Liverpool t-skjorte, shorts og sokker til barn på XXl Sport, får ikke brukt det før til sommeren da men. Gubben har Liverpooltattovering på overarma, er ganske frelst kan man si[:)]

kjøpte sånn liverpool joggedress til snuppa på en sportsbutikk her i trondheim vi:)
tror det var på g-sport
kosta vell 299 trur jeg:) adidas:)

ORIGINAL: maryjoleen

kjøpte sånn liverpool joggedress til snuppa på en sportsbutikk her i trondheim vi:)
tror det var på g-sport
kosta vell 299 trur jeg:) adidas:)

Ja, var det vi betale også[:)]

denne?

http://shop.kopite.no/catalog/15/article/117

går det ann å få bilde større? ser ikke detaljene på dressen

Nei, tuller du! Halv pris av det jeg betalte jo!

Får ikke til å legge ut link, men var buksa helrød, og genseren rød med mørkerøde felter på, og med Liverpool-emblem? Surt hvis det er likens da, da føler jeg meg litt lurt her:-(

ORIGINAL: *mamma88*

Gå inn på www.liverpool.no, og KopShop. Joggedressen koster ca 500 kr, og er utrolig fin. Ble Liverpool-fan jeg også da jeg så den, helt nydelig. Gleder meg til pjokken skal ha den på[:)]

Den dressen koster 300 eller 350 i Trondheim...[;)]

Helt feil lag da men... www.ebay.co.uk er en fin plass for å finne supporter-artikler, søk på laget det gjelder + baby eller kids og du får opp en del resultater. Både nytt og brukt. Det brukte er som regel så lite brukt at det ser nesten nytt ut. Husk bare på 200 kr-grensen om du skal handle noe. Går an å be selger sende pakken som gave, men er ikke alle som er like samarbeidsvillige. 

Kjempeflott gave [:D]

Back
Topp