Livaktige drømmer

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Flere som har hatt det i det siste?

Drømmene føles så virkelige ut at det nesten er skummelt. Våkner på natta og tenker "woow hva var dette"

De siste dagene har jeg drømt mye om baby og fødsel :D tar det som ett tegn på at jeg gleder meg og snart er i mål :D yey

Jeg synes det er så rart for det er jo vanlig med disse drømmene, men jeg drømmer ikke noe spesielt i det hele tatt :P

Jeg drømmer generelt mye, men i starten av svangerskapet var det heeeelt insane! Heldigvis roet seg tilbake til normalen nå, men normalt for meg er ca hver natt så :p

Jeg drømmer lite for tiden, sikkert fordi jeg har sovet veldig dypt de siste ukene :) drømte mange livaktige drømmer tidlig i svangerskapet, men da sov jeg også veldig dårlig!

Drømmer også mye fortiden!! Veldig mye i forbindelse med fødsel og baby :)
Er nok bare bra, for da bearbeider man tanker og slikt i drømmene sine :)

Hehe ja, jeg drømmer om fødsel hver natt :p
Hoho det har blitt mye fødsels drømmer her den siste tiden:laughing002 Har drømt at jeg har født og vært i narkose haha.

Tidligere i svangerskapet kunne jeg eks se på en film eller tv serie og drømmene ble relatert til det. Var mye the walking dead og zombie hunting drømmer ja:p

Jeg drømte at jeg fødte og at lillegutt var 4 cm lang (som lengden på 2 negler). Jeg var litt usikker på om han kanskje var litt liten siden hode bare dekte halve brystvorten da jeg ammet ;) Da jeg skulle dra på sykehuset for å få sjekket dette ble han spist opp av masse edderkopper! Det var helt grusomt!!

Back
Topp