liv83!!!

Ojj.. En egen tråd [:D][:D]

Jaa.. Han fikk seg endelig ny jobb se.. Det er jo så usikkert med butikken, for de veit jo at den skal legge ned men ikke riktig når bare.. Så nå har han jo gått sykemeldt i 5,5 mnd.. Han har jo søkt på andre jobber i denne perioden, men har ikke fått noe positivt svar.. Så var han inne på nav sine sider og kikket her om dagen, og da sto det om en ledig jobb som "vei-arbeider" så han ringte, og da fikk han jobben gjennom telefon..

Men han skal ikke jobbe som "vei-arbeider" da, for det var bare jobb 1 mnd tid.. Så da fikk han en annen jobb, men jeg har ikke helt satt meg inn i hva det er enda.. Men det er litt ute i feltet, så er det litt på Rokke søppla i allefall..

Så det var bra.. Og det beste er at han slutter og jobbe helger [:D] Så da er det bare jeg som jobber 3. hver helg.. Mye mer tid sammen får vi også [;)] Også får han litt bedre betalt.. [:)]

Hvordan går det hos dere da? Vi må finne en dag så vi får besøkt dere.. er jo såååå lenge siden nå..

Sååå supert da!!! Det hørtes jo kjempe kjekt ut!!![:)]
Blir nok greit med mer tid sammen!!![:)]
Og ellers er og alt bra eller!?
Ja,synes dere skal ta dere en tur innover hit ja...[;)]
Og stort sett bra her...
Har hatt litt forkjølte barn og sånn,
men det er jo tida for det...[;)]

Jaa.. Synes det er helt topp jeg også.. Godt han bare skal jobbe formiddager fremover.. Blir litt lettere med barnepike og greier fremover.. [;)][:D]

Vært en runde med forkjølelse her også nå.. Men det er jo ikke noe rart en blir syk med dette været vi har her.. Er knall vær den ene dagen, og nærmest vinter den andre.. Ellers er det helt topp her.. Begynte i 75% stillingen i går, så det blir spennende og se hvordan det går frem over.. [;)]

Jaa.. Vi har pratet mye om og dra innover til dere, men det har jo vært så mye tull med den nye bilen og greier i sommer vettu.. Så nå MÅ vi få gjort det.. Når passer det best for dere da? Helger eller hverdager??

Åssen har det endt med bilen da!?[8|]
Usj,skikkelig kjipt...

Her passer det nok best i helga...
Kællen jober til 2 på lørdager,og har jo fri på søndager...[;)]

Bilen ja.. hihi.. Hva har ikke skjedd.. Hmm.. Begynte først med bensinmåleren, så termostaten, så clutchen, så vifta, så foringene foran, så hull i bensin slangen og mye mer.. Og hver gang bilen har vært på verkstedet, så har de klart og ødelegge noe annet.. Så vi har hatt bilen i 6 uker selv siden 20 mars.. Ellers har den stått på verkstedet.. De har jo vært så j... klønete på toyota, så det er ikke måte på engang.. Så vi priser oss lykkelige for brukt bil garanti [;)] Vi har tydeligvis fått en skikkelig "mandags-bil"!!

Ble sikkert litt rotete og uforståelig dette her, men det er litt lettere og si det.. Så kan heller gi dere et ordentlig referat da vi treffes.. [;)] 

ORIGINAL: ~Star83~

He,he...Men har dere bilen fremdeles,eller har dere hevet kjøpet!?

Vi har denne bilen enda, men er inne i prosessen for og få byttet den inn.. Det tar bare laaaaang tid.. Så vi får se hvordan det går.. Må jo gå igjennom advokat og greier.. Så det letteste hadde vært om de hadde en bil i samme prisklasse og størrelse på toyota, som vi kunne byttet den inn i.. Men det har de ikke akkuratt nå, så da får vi se fremover..

Oki...Dere får ha masse lykke til da!!![:)]
Så får dere bar plinge eller sånn når dere har mulighet for å rote dere innover her...[;)]

ORIGINAL: ~Star83~

Oki...Dere får ha masse lykke til da!!![:)]
Så får dere bar plinge eller sånn når dere har mulighet for å rote dere innover her...[;)]

Det skal vi gjøre vettu [;)]
Blir nok ikke så lenge til vi kommer nå assa.. Passe på nå når det enda er litt varme i været, så vi kan være litt ute [;)] Skal prate med sambo jeg, og høre når det passer, så sender jeg deg en sms eller pm [;)]

Back
Topp