Liv?

Celin Marie

Elsker forumet
Når begynte dere å kjenne liv? Selv kjente jeg liv fra uke 16, og UTENPÅ for 3 dager siden[:D] Utrolig følelse! Ikke kjent utenpå noe mer,men deilig læll.

fra uke 14 her! 2 gangsfødene da[:)] sist gang kjente jeg ikke noe før uke 19

Ikke kjent noe enda, er 18 uker og 4 dager på vei. Fant ut på UL idag at morkaka ligger foran og at det er derfor jeg ikke kjenner noe enda.

Husker ikke helt når jeg begynte å kjenne liv, men det er "lenge" siden nå. Kanskje det var i uke 14 eller nå. Har krysset av for uke 15. (Gikk tilbake og så at jeg hadde svart på et innlegg om liv i uke 5, og da kjente jeg ihvertfall liv)

Jeg begynte å kjenne det så smått i uke 12. Men er annengangs fødende... Med første kjente jeg det rundt uke 17. Morkaken ligger litt i veien nå, så jeg kjenner det bare veldig svakt....

Var vel fa ca 14 - 15 jeg begynte å kjenne litt...

Nå er det full rulle og masse liv. Både ser det og kjenner det utenpå.

morkaka mi ligger framfor, så den demper av. . jordmora sa eg sikkert kom til å kjenne det mellom veke 20-24 ;)

Jeg kjente liv fra uke 14.. Eller uke 13 blir det i følge den nye terminen, men jeg har akkurat begynt å kjenne spark.. Er ikke helt sikker på når det begynte men i nå vet jeg når jeg kjenner spark.. Jeg var så usikker før:P

Eg trudde det var uke 13+ 2-3 dagar men når eg vart flyttet fire dagar tilbake, så var det vel tidlegare? 

Jeg kjente ikke noe før jeg var 21+0!!
Synes det var lenge å vente.. men visste jo at jeg bare måtte vente litt ekstra lenge pga at morkaka er foran.

Nå kjenner jeg ikke bare liv om jeg virkelig kjenner etter, men kjenner dult ellers i hverdagen også[:)]
Herlig følelse - og så godt å vite at det er liv og begynner å bli både større og sterkere...

ORIGINAL: bettand

Ikke kjent noe enda, er 18 uker og 4 dager på vei. Fant ut på UL idag at morkaka ligger foran og at det er derfor jeg ikke kjenner noe enda.

Samme som deg at morkaka ligger foran. Kjente det ca i uke 17 sist[:)]

Uke 15 [:D] er 2dregangs [:)] 

ORIGINAL: Beijbi

Var vel fa ca 14 - 15 jeg begynte å kjenne litt...

Nå er det full rulle og masse liv. Både ser det og kjenner det utenpå.

her også :) kjente bare av og til fra uke 14-15 men nå er det hveeer dag mange ganger om dagen :)
herligste følelsen ever.. sambo kjente det utenpå på onsdag og han var såååå lykkelig [:)]

Back
Topp