Liv

*februargull*

Glad i forumet
Mange som kjenner liv nå, og hvor ofte kjenner dere det?
Har kjent liv siden midten av uke 15, men de siste 2 dagene har det plutselig blitt så stille inni der.
Blir skikkelig bekymret jeg, men vet det ikke er krise om du ikke kjenner spark hver dag så tilig.
Er bare så deilig å kjenne de små bekreftelse på at det rører seg[:)]

Har kjent liv siden uke 14... Ikke mye da, men kjente det... Nå kjenner eg det flere ganger hver dag... Er annengangs da[:)]

Begynte å kjenne i uke 14.. Men Det er veldig sjeldent jeg kjenner noe, to uker kjente jeg nesten ingenting... Kommer og går, i dag har det vært litt :)

Begynte å kjenne liv i uke 15-16 var veldig svakt i begynnelsen, som små "bobler", nå de siste ukene har jeg kjent tydelige spark flere ganger om dagen, en skikkelig villmann inni magen her[:)] Veldig deilig[:D]

Har kjent noe, men ikke så mye ennå. Sist gang så begynte jeg og kjenne det rundt den tiden her[:)]

Heldige dere da. Jeg har nesten ikke kjent noe særlig med liv enda. Tror det er fordi jeg har bakovervendt livmor, men forhåpentligvis kjenner jeg noe snart. Har jo nylig hørt hjertelyden så alt er nok bra der inne likevel.

Back
Topp