liv

nordlands pia

Glad i forumet
åssn er det hos dere jenter har småen i magen begynnt å roe seg ned  hos dere. her hos meg er det ikke like mye aktivitet som det har vært. er mere slike glidende bevegelser der nede. tror kansje ikke det er så god plass til å bevege seg. men er det slik hos dere åsså eller er det min som har roet seg veldig.

mine er ikke like aktive som dem har vært, eller jeg kjenner ikke like mye som jeg har gjort, men forklaringen på det var at dem sparker innover og mot hverandre...

her er det masse aktivitet, mye mer enn før, men andre bevegelser på en måte..

Hmmm det går sånn i rykk og napp egentlig... Tror han sover ganske mye, men hver gang jeg skal legge meg nedpå sofaen eller sove, så setter han i gang!!

Og da er det ikke bare glidende bevegelser.. Da er det full slåsskamp inni der [&:][:D][:D]

Noen som liksom tenker over når ungen sover og er våken og sånn, men det har ikke jeg noen oversikt over.. Døgnrytmen hans altså...[:D]

Nei, mye liv enda her. Men jeg så lita så jeg kjenner hver bevegelse da.. Men mindre liv kan være tegn på at fødsel ikke er sååå langt unna da [;)]

uffa ja tanken har slått meg.. har vært mye plaget å jordmor sa at jeg tydeligvis hadde en livmor som var veldig irritabel å at det ikke var sikkert jeg kom til å¨gå til termin....men er jo liv da men kansje hun sparker mere innover enn hun gjorde.

Hvor lenge kan det gå mellom hvert tegn til liv? Når burde vi reagere å få sjekket det? Ringer dere legevakta eller jordmor?

ORIGINAL: major

Hvor lenge kan det gå mellom hvert tegn til liv? Når burde vi reagere å få sjekket det? Ringer dere legevakta eller jordmor?

Så lenge du kjenner det hver dag, så er det vel greit?? Her kan det gå timer uten at jeg kjenner noe, men tenker ikke på det jeg...

ORIGINAL: Nikki!

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: major

Så lenge du kjenner det hver dag, så er det vel greit?? Her kan det gå timer uten at jeg kjenner noe, men tenker ikke på det jeg...

som fruluna sier så lenge man kjenner hver dag så er det greit. får ikke angst om det er rolig en del timer,babyen må jo slappe av og slove litt også[;)]

Hi hi ja stakkars de må jo det [:D] Sikkert slitsomt for de å bo inni der [:D]

Men major, hvis du syns det har gått lang tid, så drikk kaldt vann eller kald brus eller noe, og legg deg ned på ryggen, det bør få igang junior inni der [:)] 

Full fart her iallefall.Så terger jeg litt og dytter tilbake da..............haha gøy sjø

her er det full fart i magen, tror aldri hun har vært så aktiv som nå! sparker i alle retninger!

Her er det masse liv, egentlig. Men jeg merker det er færre spark enn før, men de er MYE kraftigere da.... [:)] Noen ganger skvetter jeg til.... [&:] 

Av og til lurer jeg på om tassen aldri skal roe seg, han holder på støtt.
Er nesten som en liten ål gitt. Er jo fint at han beveger seg masse, men når han holder meg våken fra kl 24 til 02 på natta kan jeg bli litt lei...

ORIGINAL: nordlands pia

åssn er det hos dere jenter har småen i magen begynnt å roe seg ned  hos dere. her hos meg er det ikke like mye aktivitet som det har vært. er mere slike glidende bevegelser der nede. tror kansje ikke det er så god plass til å bevege seg. men er det slik hos dere åsså eller er det min som har roet seg veldig.

Sånn har jeg det også. Mye rompe og en-eller-annen-stor-kroppsdel som driver å flytter seg rundt, hehe. Men her har visst Lilleprinsen fortsatt plass til å sparke skikkelig fra seg! Får noen skikkelige spark opp i ribbena eller i siden nå og da... Auuu!

Kjenner generelt mye liv, stort sett "hele tiden". [;)]

Mitt nurk er mer våken en den sover!!!! Definitivt!![&:] Synes jo det er kjekt å kjenne men er og litt slitsomt til tider. Skulle ikke forundre meg om det kommer ut en hyperaktiv krabat.  og når det ikke sparker kan du være sikker på at den får hikke og da går det jo over i sparking og hikking etter en stund. Eneste gangene det er rolig er når sambo prøver å kjenne da setter den bare foten i spenn så magen blir stein hard og det er j... vondt.[:D] Men kjekt og då... selvfølgelig Blir vekket om natten av spark og hikke og jeg er ett b menneske så har vært noen harde morninger her i huset.

Back
Topp