Liv og røre

blessed

Betatt av forumet
I livmoren ☺️ vet det er veeeldig tidlig men føler jeg kjenne noe nedi der ☺️ Er nok ikke babyen men kjenner at det jobbes ☺️ Mye stikninger også de siste dagene.. Og hadde faktisk en liten kynner i går tror jeg.. Livmoren ble hard som en ball.. Hva med dere? Merker dere noe?☺️

Det er så spennendes disse ukene når man venter på de første sparkene :) jeg har begynnt å kjenne litt tegn til liv..det bobbler å vrir seg i livnoren :) å kynnerne har satt inn for fullt :s det startet tidelig sist gang også!

Jeg er i uke 14 og kjenner liv.. Ifølge jordmord har jeg en liten idrettsutøver i magen og hun sa for to uker siden at jeg mest sannsynelig ville starte å kjenne liv om 1-2 uker.. Det er som en sommerfugl som flyr i magen :D Alt er innvendig, merker selvfølgelig ikke noe utvendig. Helt fantastisk <3

Ingen ting til liv, men kjenner at livmoren jobber på spreng. Flere ganger jeg må stoppe opp å bite tena sammen når det er på sitt verste..

Kjente tydelig liv da jeg var 14 uker :) har etter det kjent det hver dag. Kjennes ut som at den hopper i livmoren! En helt fantastisk følelse! Blir helt i ekstase, og barnefaren blir sjalu fordi han ennå ikke får kjent sparkene :p

Jeg er 14 uker nå i helgen, og har denne uka helt klart kjent liv inni der, ofte. Det kjennes på en måte ut som det napper og kiler inni livmora. Godt å kjenne noe man vet er helt noe annet enn tarmbevegelser. ;-)

Jeg vet ikke om jeg kjenner noe, Jeg innbiller meg det avogtil, men jeg vet ikke om det er fordi jeg har så lyst til å kjenne det. Jeg gleder meg til det blir sånn at jeg ikke er i tvil om at det faktisk er liv jeg kjenner.

Tror ikke jeg kjenner noe..er selvsagt murring og litt strekking.. Har visst foranliggende morkake, så da kan det vel ta lit tid :)

Jeg kjenner det nå, var 14 uker på mandag. Er som en liten fisk som spreller. husker at det var samme da jeg var gravid med min datter :)

Jeg er også ganske sikker på at jeg hat begynt å kjenne disse små bobblene fra den lille <3

Jeg vet ikke helt om jeg kjenner noe, kjente noe veldig godt for noen uker siden. Men har ikke vært like kraftig etter det, har kjent en del disse dagene, men da bare småting, ikke så kraftig liksom. har ikke lyst å få forhåpningene mine opp om at jeg kjenner noe, å så viser det seg at det er noe helt annet eller noe :p

Så herlig følelse! Gleder meg til jeg også kjenner liv ☺️

Har ikke kjent noe enda. Er bare 14 uker på vei, og det er min første graviditet, så kan vel ta en stund til. Gleder meg veldig! :)

Kjente liv for første gang i går, ordentlig uten tvil :) er 14+5 og det var såå fantastisk. Bare som om noen stakk en finger eller noe forsiktig kjapt i livmorveggen, og boblefølelse. Min lille elskling ❤️

Kjenner liv innimellom, spesielt den siste uka :) Gleder meg til det blir regelmessig :D

Åh, dere er heldige :) Er 14+5, men jeg har morkaken foran, så jeg må sikkert vente noen uker til før jeg kjenner liv... Gleder meg!

Er litt usikker kjenner det "bobler" men er bare på venstre side.. kan det være den lille huleboeren ?;) er 15+3 nå;)

Back
Topp