Liv og røre i magen?!

Beadybird

Forelsket i forumet
Hvordan kjennes det ut i deres mager egentlig? Jeg er førstegangsgravid og har dermed ingen tidligere svangerskap å sammenlikne med, men jeg har altså hørt om spark, dult og dytt og vet veldig godt hvordan det kjenne ut. Men er det bare jeg som har en hyperaktiv unge i magen eller er det like normalt med SPRELL..??? Jeg aner jo ikke hva den lille gjør der inne, men veldig ofte virker det altså som om hun spreller noe voldsomt med både armer og bein, og magen bølger frem og tilbake i kjappe rykk. Noen andre som opplever det samme?

Her er det sparking og sprelling hele døgnet. [:)] Veldig koselig da. Merker det spesielt når jeg sitter rolig og når jeg legger meg. Det er vel som de sier, at når man går så gynger magen og babyen har lett for å sovne av det. [:)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Det er sprelling, sparking, dulting, boksing og sambadansing på daglig basis..[:D]

Samme her, samt litt turning. Har kjent liv siden uke 15, men de siste ukene har det tatt helt av. Husker at det var mye liv med Marie også, men denne er minst like aktiv, om ikke mer. Tror kanskje hun driver med taekwondo eller noe der inne[;)]. Med Marie var det mye hikke på slutten, men har ikke kjent så mye til det ennå denne gangen. Kommer sikkert senere.

Synst egentli det var mer liv tidligere i svangerskapet.. men når hun først begynner er det mye dytting og magen buler ut i alle vinkler... rolig om natta da.. ;)

Her er det alt fra svak hikking til vill sprelling[:D] og av og til rullende bevegelser når han snur på seg[:)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Det er sprelling, sparking, dulting, boksing og sambadansing på daglig basis..[:D]

her er det hele pakka! [:)] skal vite han tar se godt til rette her også, så kan nokk se på de som heilt normalt + her begynne de e å bli ganske trangt me plass [;)]

Det går i rykk og napp... sover brått lenge og så er hun i gang som bare det.... i går så kom magen ut på begge sider.. så da var det både sparking og boksing på likt [8D]
Men enda ikke merket noe til spark i blæra mi etc og det er jeg glad for

Min sparker, dulter, snurrer rundt og turner som bare det hele dagen. [:D]

ja her er d hele pakka,pluss litt ekstra trampolinehopping på blæren min sånn at d føles at jeg må tisse hele tiden[:D]men d er godt å kjenne disse sparkene,fra morgen til kveld men mer på kveldene når jeg er rolig,gynger nok gutten vår i søvne på dagen[;)]

Er 23 uker på vei

Hær e d liv fra morran t kveld. Å ka i verden snuppa egentli tar sæ tell, å ka som e så arty e no et mysterium^^
Ser bare magen bule ut i alle kanta, å strekk sæ må ho å jøre, ser d bule ut på hver sie[8D]
Men æ syns d e litt ekkelt når ho snur å åle sæ rundt så æ kjenne at ho snur sæ. D e en så snål følelse[:D]

Back
Topp