Liv når det er leggetid

Her i gården varierer det litt, men det er nok mest om kvelden når jeg skal legge meg.
Har og en periode i ett tiden på dagen, da er han sikkert litt hyper etter å ha fått lunsj. Merker generelt at han er mer aktiv etter et måltid. I går var han aktiv hele dagen, og blitt mye sterkere. Nå kjente vi lett i gjennom magen at her var det noe som rørte på seg. Stas at mannen endelig fikk en smakebit av bevegelsene :D

Hihihi, her er det ofte liv i kveldingen ja! Somregel på formiddagen, ved middagstid, og fra 21-23 :P Skikkelig gøy!!! I kveld er der masse masse masse liv og spark :D

Jeg hadde glukose belastning i dag (gikk bra), oj oj oj som mini har jogga rundt i magen i dag :-) ble helt utslitt jeg :-)

Er det samme her. Ender med å stå opp til slutt jeg. Føler liksom det blir tungt å puste når hun holder på inni der. Enkelte ganger kan jeg kjenne henne tydelig under huden også. Magen får liksom en ekstra kul på seg :)

Her kommer det også når jeg ligger meg, men om jeg er seinere i seng som nå i helgen, så var det en som begynte å lage liv. tok det som om det var på tide å finne sengen da :P hehe...

Back
Topp