Liv når det er leggetid

Malvinka

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Julibarna 2019
Her er det mest liv på morgenen før jeg står opp og på kvelden når jeg legger meg. Kan ligge en hel kveld på sofaen uten så mye som en dult, men med en gang jeg legger meg under dyna så er det kråkestuping og high-five i alle retninger. Lurer på hva det er med senga som vekker frøkna. Ligger jo i sofaen også. Flere som merker spesielle tidspunkt eller steder hvor det er mye liv?

Kan være at du slapper mer av, ligger mer behagelig eller rett og slett har dyna over deg?☺ min reagerer mest på at det er helt mørkt synes jeg. Har jeg på meg pysj og dyna så er det nesten så han prøver å komme seg ut. :laugh: samme hvis jeg ligger påkledd under ett pledd på sofaen.

Kan være at du slapper mer av, ligger mer behagelig eller rett og slett har dyna over deg?☺ min reagerer mest på at det er helt mørkt synes jeg. Har jeg på meg pysj og dyna så er det nesten så han prøver å komme seg ut. :laugh: samme hvis jeg ligger påkledd under ett pledd på sofaen.
Pleier å ligge under pledd også på sofaen. Sovner der innimellom også så mer avslappende kan det vel ikke bli :) jeg har lurt litt på om det kan være pga at tv'en står på, men blir liksom ikke så mye mer liv når den er stille heller. Rare frøken har vel bare lakenskrekk. Skjønner at nå er det leggetid og synes det er kjedelig hele natten uten selskap :-P

Her er det mest liv på morgenen før jeg står opp og på kvelden når jeg legger meg. Kan ligge en hel kveld på sofaen uten så mye som en dult, men med en gang jeg legger meg under dyna så er det kråkestuping og high-five i alle retninger. Lurer på hva det er med senga som vekker frøkna. Ligger jo i sofaen også. Flere som merker spesielle tidspunkt eller steder hvor det er mye liv?
Haha, jeg har det helt likt! Hver morgen og kveld når jeg ligger i senga. Har også lurt på det samme. Har faktisk slitt med å få sovne om kvelden pga så mye aktivitet i magen! Blir også vekket noen morgener av spark.

Samme her.. Babyen holder meg mye våken på kvelden.. Merker lite når eg beveger meg. Men når eg er stille så vokner han. Litt plagsomt når eg legger meg :p

Hun er sånn her også, særlig når jeg legger meg. Kan ha tilbragt kvelden på sofaen med pledd, og det har kun kommet små dult, men når jeg legger meg blir det full rulle. Hun har hatt noen spark/bevegelser så kraftige i det siste at jeg skvatt skikkelig.

Kjenner meg veldig igjen! Kjempeaktiv når jeg ligger under dyna for å sove! :) Lite aktivitet når jeg ligger på sofaen :)

Kjenner det spesielt godt på kvelden og blir også vekket tidlig om morgningen :) Men kjenner liv gjennom hele dagen :)

Her er det rabalder jevnt over hele dagen, og våkner av og til på natten også av sprell :p

Kjenner det spesielt godt på kvelden og blir også vekket tidlig om morgningen :) Men kjenner liv gjennom hele dagen :)
Kjenner også liv gjennom dagen, men ofte veldig lite, kjennes mer ut som noe bare flytter seg litt i magen. Men i senga er det ikke tvil. Mannen har også fått kjenne på spark utenpå siste dagene så han er veldig fornøyd :)

Her er det og heilt klart mest aktivitet rundt leggetid og om natta. Kvar gong eg er våken om natta kjenner eg spark.

har en veldig aktiv magebeboer jeg som begynner med en gang jeg setter meg ned :p hele dagen! Men hun holder meg heldigvis ikke våken da :)

Ja, her er det mye bevegelse når jeg legger meg, og mellom 5 og 7 om morgenen (våkner som regel av spark og mye bevegelse da :p ). Eller så er det egentlig ganske mye bevegelse på kvelden når jeg enten sitter eller ligger på sofaen :) det er veldig koslig, men til tider kan det faktisk være så mye at det er litt slitsomt :p

Kjenner også mest her når jeg har funnet senga og er klar for å sove... Det har han ikke tenkt :)

Her er h*n aktiv litt gjennom hele dagen men på kvelden når jeg legger meg tar det helt av :D
Herlig ❤️

Back
Topp