Liv laga!

Imogene

Forumet er livet
VIP
Nå kjenner jeg masse liv fra minsten! Denne uka har det bare blitt mer og mer. Ikke akkurat så sterkt enda, men ikke til å ta feil av!
Da kjenner jeg det en uke tidligere enn med førstemann. Og så er jeg så heldig at jeg har kjent litt liv hver dag.

Flere livlige aprilbabyer der ute?

Koselig :)
Har en liten en inni her som dulter og romsterer fælt :) Er blitt sånn at jeg er sikker på at det er bebisen :) Men akkurat for øyeblikket sover h*n :)

Ja, har kjent det i 3 uker nå tror jeg :) Kjempeherlig og ikke noe tvil om at det er babyen. Herlig at du også kjenner :D Jeg er 16 uker nå.

vitality skrev:
Ja, har kjent det i 3 uker nå tror jeg :) Kjempeherlig og ikke noe tvil om at det er babyen. Herlig at du også kjenner :D Jeg er 16 uker nå.

Er 2 dager lenger enn meg du da - jeg runder 16 uker på mandag. Tenk, 4 mnd på vei.. Helt utrolig! Det er faktisk bare rundt 5 mnd igjen til det kommer babyer!

Jeg har kjent siden uke 14 denne gangen, og siden det har blitt noe sterkere skjønner jeg at det var livstegn de første svake gangene også hvor andre mente det var luft :o)

neeeei, har kjent ett og annet dult, men ikke noe mer enn det. Har bakovelent livmor, så kan ha noe med det å gjøre.....jeg hadde morkaken på fremsiden sist og kjente ingenting før uke 22-23....Gleder meg.

Ja kjenner masse liv, er koslig :)

Ja, jeg også har en livlig aprilbaby, startet for noen få uker siden :D Blir varm inni meg hver gang jeg kjenner mye liv inni her.

emoticon

Back
Topp