Bare må fortelle hva som skjedde mens jeg så på TV nå nettopp.... Det smalt noe skikkelig.. i magen min.. og plutselig så beveget deler av magen seg. Tror dere ikke det var en fot og to som ville sparke fra seg? Har jo kjent spark før, men jeg har aldri sett dem!! Ble helt fasinert jeg, og ganske så rørt. Kunne liksom kommuniskere med henne, for hvis jeg trykke hånda mi forsiktig inn over foten, så sparket hun tilbake. Typisk at samboeren var ute når dette skjedde... Han på sin side, mente at hun bare savnet pappan sin og derfor ble hun rolig når han kom hjem[:)]
Ellers har det gått vilt for seg i dag i hele magen. Aldri kjent så mye liv så mange plasser på en gang. Håper det er noen armer jeg kjenner inne i mellom, for ellers så begynner jeg å bli redd for at det kan være 3 der inne[:-]
Ved dere mammer det.... går det an å kjenne armer og hoder ogsånt også... eller bare spark fra beina?
Ellers har det gått vilt for seg i dag i hele magen. Aldri kjent så mye liv så mange plasser på en gang. Håper det er noen armer jeg kjenner inne i mellom, for ellers så begynner jeg å bli redd for at det kan være 3 der inne[:-]
Ved dere mammer det.... går det an å kjenne armer og hoder ogsånt også... eller bare spark fra beina?