Liv i magen?

Bkno1181282

Første møte med forumet
Lillegutt i magen har som regel alltid vært veldig aktiv på kveld/natt, men i går var han veldig aktiv på dagen og rolig på kveld/natt og dagen i dag. Noen fler som har hatt det sånn? Syns det er veldig rart at det var plutselig endring i aktivitets mønstret også varte det bare 1 dag.
Er førstegangs i uke 38.

Ta en tlf til føden og hør, om det er endring i mønsteret (spesielt nå så nørem termin) så skal du ta kontakt :) Da vurderer de om de vil ha deg inn for en sjekk ;) Lykke til
Men kan ikke mønsteret endre seg litt gjennom svangerskapet da? Mini i magen her har tunrndager i tillegg til vanlige bevegelser:p

Men kan ikke mønsteret endre seg litt gjennom svangerskapet da? Mini i magen her har tunrndager i tillegg til vanlige bevegelser:p
Her endrer det seg også stadig vekk. :) Jeg er ikke bekymret. Det er når det ikke er bevegelser eller veldig få/svake bevegelser at man bør tenke på å ringe føden.

Her endrer det seg også stadig vekk. :) Jeg er ikke bekymret. Det er når det ikke er bevegelser eller veldig få/svake bevegelser at man bør tenke på å ringe føden.
Jeg tenker det samme. Så lenge jeg kjenner bevegelse hver dag som ikke er mye mindre enn det som er vanlig blir jeg ikke bekymret :)

Back
Topp