Liv i magen:)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Nå er jeg sikker på at det er liv jeg kjenner:) husker det så godt fra sist!! Sist kjente jeg det og i uke 14, og vi så utvendige spark i uke 16+4! Så forhåpentligvis ikke så mange uker til mannen kan se og kjenne de han og :)

Så gøy! :)

Jeg er veldig sikker på at jeg kjenner liv for så mye bobling i magen har jeg aldri hatt før! :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Så gøy! :-)
Sist gang hadde jeg morkaken foran, så kjente bevegelsene ganske sent, og det ble veldig dempet.
Men herlig når man merker liv da. :-)

Så gøy :)
Jeg har kjent liv ett par ganger, men det er kun når jeg slapper av om kvelden. Men det er en helt utrolig følelse! 14 uker i dag og håper det blir mye mer liv å kjenne fremover.

Hærlig følelse <3
Har selv kjent litt innimellom, og blir bare mer sikker på at det er liv jeg kjenner :D <3

Hvordan kjenner dere det?:)
Tidlig føles det som små bobler på en måte, som om det er små rompetroll der inne. Noen ganger kan det minne om tarmbevegelser på en måte.
Etterhvert som babyen blir større og sterkere kjenner man det som tydeligere bevegelser.
Og til slutt kjenner man spark!
Jeg kjente også hikke sist gang! Små, rytmiske bevegelser! :-)

Hvordan kjenner dere det?:-)
Her er det bittesmå dunk:) og om jeg sitter å kjenner etter så kjenner jeg det flere ganger :) tilslutt blir det harde spark og når det blir trangt om plassen er det ofte man kjenner at ett ben eller en arm sklir bortover magen ;) det er en merkelig følelse når man er så langt på vei.

Igår kjente jeg noe langt nede.. gjentatte bevegelser som varte i et halv minutt kanskje.. masse bobler innenfor et lite område på en måte.. idag kjente jeg bare noe som om en boble som sprakk, men det var annerledes igår... aner ikke om det er liv eller ikke, men gir i alle fall håp om at det er no levende nedi der.. 13+5 idag..

Så gøy! Jeg har morkaken foran, akkurat som sist, så må nok smøre meg med tålmodighet når det gjelder å kjenne liv...

Så gøy :) gleder meg

Jeg er egentlig fra mai, men er mye mer å prate om her.. Husker forrige gang med jenta mi da jeg kjente boblene i magen for første gang! Veldig spesielt også betryggende!

Back
Topp