Liv i magen??

Ninni77

Flørter med forumet
*MIA*
Noen dom IKKJE kjenner liv? Er i uke 16 +5, fjerde graviditet.. Burde det da ikkje vera tydelig med liv?? Føler av og til at det var noe, mn er usikker :-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er ikke alle som kjenner liv før uke 20-21. Så selv om "alle" kjenner det, så er det normalt å ikke gjøre det før litt senere også :)

Er ikke helt sikker selv, et par dager jeg trodde jeg kjente, men så er det litt stille igjen :-P men kjenner mer at det er noe som romsterer uten at det er spark spark :-P er 16 uker, men tar det rolig enda :-)

Er15 og har ikke kjent noe. Itillegg har jeg morkake foran så regner med å måtte vente en stund også :)

Jeg er 16+5 og kjenner heller ingenting. Er gravid med tredjemann. :) regner med vi kjenner no om en uke eller to. ;)

Kjenner ikke spark, men merker at det romstreres inni der. Men hadde jeg vært førstegangsgravid så hadde jeg bare tenkt at det var luft. :)

Jeg er 17+1 med tvillinger, har kjent "noe" et par ganger, men ikke noe særlig siste uken. Så ikke mye liv her ennå. Dette er mitt fjerde svangerskap. :) Jeg venter også på disse deilige bevegelsene.

Jeg har til gjengjeld doppler, så bruker 2*2 sekunder på å finne hjertelyden deres ca 1 gang i uken :) Begynner å bli veldig dreven med den nå. Legen brukte sikkert 15 sek per baby og måtte til slutt ha guiding fra meg om hvor det var lettest å finne de!

Kjenner ikke spark, men merker at det romstreres inni der. Men hadde jeg vært førstegangsgravid så hadde jeg bare tenkt at det var luft. :)

Slik tenker jeg også!

Hvis jeg konsentrerer meg veldig, ligger på siden, legger lett press på området rundt og under navlen,
så kan jeg kjenner litt romstering, men altså KUN slik foreløpig. Kjente liv for første gang på lørdag,
og kom plutselig på hvordan romstering kjentes ut fra forrige gang, men ikke søren om jeg hadde
tenkt at dette var babyen om jeg ikke hadde vært borti dette før.(Er 15+6 i dag)

Jeg er 16 uker nå, å er ikke sånn at jeg kjenner tydlig liv enda. Merker nok noen små bevegelser innimellom, hvis jeg ligger på ryggen, å konsentrerer meg. Hører jo veldig mye de gngene jeg bruker doppleren, innbiller meg at jeg kjenner mer da, samtidig som jeg hører bebis sparke og romstere inni der:p.. Men er nok enda ei stund til jeg kommer til å kjenne tydlige spark, forventer ikke å kjenne noe før nærmere uke 20 egentlig..
Kjente forresten ikke skikkelig liv før uke 18-20 et sted sist heller, å den gang lå morkaka bak, nå er den foran..

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har også foranliggende morkake, og trodde jeg hadde kjent noe. Men etter at jeg fikk beskjed om at den ligger foran, så har jeg roa ned litt det med å kjenne etter. Det blir vell når det blir :-) jordmor mente at jeg ville kjenne noe om ca 2 uker, da er jeg 20 uker... :)

Jeg er førstegangs gravid i uke 17, å jeg kjenner liv, har kjent spark med handa og jeg har sett at den sparker:)

Jeg er 18 uker og har ikke kjent noe enda.. dette er nr 2 :-)

jeg kjenner ingenting... eller tror ikke jeg kjenner noen ting. Men vet jeg har morkaka foran, så tar nok litt tid før jeg kjenner noe vil jeg tro. Er førstegangsgravid, så vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller.. (har fått forklaringer på at det skal være som sommerfuglvinger som slår, fiskehale som slår, bobler som sprekker, men ikke for å være "teit": jeg har aldri hatt hverken sommerfugl, fiskehale eller bobler i magen... så hvordan alt det skal kjennes ut, er uforklarlig for meg)

Jeg har heller aldri hatt sommerfugler, fiskehaler, bobler eller annet i magen. Sist gang merket jeg ikke spark før uke 18-19, og det var fordi jeg kjente sparkene utenpå med hånda da. Denne gangen har jeg faktisk kjent "noe" i et par uker nå (er i uke 17 nå). Ikke ofte og ikke hver dag, men har kjent ar han snur seg eller som brødhuet sa, romsterer. Men det er kun fordi jeg har vært borti det før, hadde ikke kjent forskjell på strekkingen av ting og tang nedi der og romsteringen hvis jeg ikke visste forskjellen fra sist gang :)

Har kjent liv, men det har vært mye roligere så langt denne gangen.

Har kjent liv i to uker, og de to siste dagene har jeg kjent tydelige spark :) Kjæreste kjenner det godt utenpå magen også <3 Er 16 + 3 i dag med første.

Jeg er ikke sikker på om det er muskelkramper eller seriespark. Men det synes utpå magen og har hatt det i hele dag. Har ikke hatt tid til å kjenne etter dette svangerskapet.

I går og i dag har jeg kjent masse romstering i magen :)
Regner med det blir mer fremover nå også, er 16+1 i dag:)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg trodde ikke jeg kjennte noe liv. og var veldig usikker, men bare i løpet av de siste dagene er jeg sikker på at det er den lille som romsterer der inne :) Er nå 17 +3 og dette er nr 3

Med nr to kjente jeg det i uke 16, så det er nok litt forskjellig det der :)

Er 18+3 i dag og har kjent liv nokre veker. Dette er forøvrig mitt andre svangerskap.

Det starta med kiling/bobling i magen rundt veke 14. No kjenner eg små, svake spark. Kan ikkje kjenne noko på utsida enda :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp