Liv hos baby

Etter et par dager med roligere baby I magen enn vanlig, var jeg inne til ctgmåling idag tidlig. Høyere hjertefrekvens hos baby og roligere bevegelser enn vanlig kom de fram til at mest sannsynlig skyldtes feber hos meg. Etter paracet var målingen fin igjen, og hjertefrekvens tydelig lavere. Fikk dra hjem. Men nå, ikveld, har guttn vært turbo I magen I flere timer. Helt underlig..og er til å bli stressa av dette også. Noen med lignende erfaringer? Hva burde jeg Gjøre? Er liksom aldri fornøyd føler jeg, og alltid bekymret febern er borte nå forresten.

Ta det med ro og slapp av! :-) godt med liv er den beste forsikringen vi har om at lille har det bra! Det har jeg hørt av jordmor hele svangerskapet :-)

Tror også at du må prøve å ikke stresse så.:) aktivitet er bra.:) her også varierer det veldig nå, og bevegelsene er veldig anderledes enn de var før. Jeg følger med og passer alltid på at jeg kjenner han og får respons ved berøring og bevegelse.

Jeg blir litt forvirret om jeg kjenner hans bevegelser eller om det er sammentrekning eller rie nå. Rare bevegelser i magen gitt.

Slenger meg på det de andre sier her. Mye liv er bra, og det kjennes annerledes nå mot slutten. Virker absolutt som småen har mindre boltreplass enn før.

Back
Topp