Liv her ja......

Trekløveret <3

Forumet er livet
Dere gjør på en fredagskveld da?

Jeg sitter her for meg selv å glor på tv...og venter på litt liv her inne[8|][;)]
Også har jeg en stor innlevering som skal være inne seinest på tirsdag (og da har jeg fått en uke utsettelse...) som jeg må jobbe med... Ble ferdig med 1 oppgave idag, så av 7oppgaver har jeg nå 3igjen...[:'(] 

Jeg har ligget på sofaen og sovet etter jeg kom fra jobb! Kjenner jeg begynner å bli skikkelig trøtt!!!

Ellers skal jeg bare slappe av med sambo i kveld og i helga, skulle egentlig ut med jobben i kveld, men jeg har blitt forkjøla også skulle de drikke og jeg gidder ikke alle de spm enda om hvorfor jeg ikke drikker osv[:)]

Lykke til med oppgavene dine da[:)]

Takk....[:)]

Nei, skjønner godt at du ikke gidder å få de spm ennå[:D] Der sambo kommer fra er det stor fest hver påske, og den har jo jeg vært med på i maaaange år nå...så vet ikke helt hva jeg skal gjøre til påske... Om jeg skal gå, å si jeg går på antibiotika for et eller annet...eller om jeg bare må holde meg hjemme..[:'(][:D] Jaja....får se[:D]

nettopp kommet hjem fra jobb,fri i morgen heldigvis[:)][:)] 

ORIGINAL: AngelBaby

Nei, skjønner godt at du ikke gidder å få de spm ennå[:D] Der sambo kommer fra er det stor fest hver påske, og den har jo jeg vært med på i maaaange år nå...så vet ikke helt hva jeg skal gjøre til påske... Om jeg skal gå, å si jeg går på antibiotika for et eller annet...eller om jeg bare må holde meg hjemme..[:'(][:D] Jaja....får se[:D]

Det å gå på antibiotika er jo alltid en grei unnskyldning da[:)] Man kan jo fint gå å være sosial lell om man er gravid !
Men jeg vil ikke at de skal vite noe enda, er litt tidlig! Og må da alle fall si det til sjefen først[:D]
Men akkurat nå er jeg glad jeg er hjemme, er trøtt og sliten....

Er ikke så mye folk her inne da....håper det kan bli mer liv etter hvert!![:)]

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Det å gå på antibiotika er jo alltid en grei unnskyldning da[:)] Man kan jo fint gå å være sosial lell om man er gravid !
Men jeg vil ikke at de skal vite noe enda, er litt tidlig! Og må da alle fall si det til sjefen først[:D]
Men akkurat nå er jeg glad jeg er hjemme, er trøtt og sliten....

Er ikke så mye folk her inne da....håper det kan bli mer liv etter hvert!![:)]

Absolut...vi er jo ikke syke!! (med mindre vi spyr ekstremt mye eller har bekkenløsning og sånne ting da...)
Sambo er fra et lite sted, så der går jungeltelegrafen fort, og vil ikke at alle de der skal vite det så tidli.... Selv om jeg har lyst å skrike det ut til hele verden[;)] Hihi

Ja, vi blir vel mer aktiv etterhvert som ting skjer, altså med kroppen vår og barnets utvikling osv...[:)] 

husker forrige gange jeg var gravid, da sa jeg på julebordet at jeg ikke kunne drikke fordi jeg gikk på antibiotika (var da 7 uker på vei). Ingen trodde meg, og den kvelden ble det avslørt at jeg var gravid. Hehe. De kjente meg litt for godt på joben ja.[:)]

ORIGINAL: Nancys mama

husker forrige gange jeg var gravid, da sa jeg på julebordet at jeg ikke kunne drikke fordi jeg gikk på antibiotika (var da 7 uker på vei). Ingen trodde meg, og den kvelden ble det avslørt at jeg var gravid. Hehe. De kjente meg litt for godt på joben ja.[:)]

Haha, såpass!!![:D] 

Noen som ser på Deal or no deal da? Går ikke med så mye han fyren der nei....snakk om å være uheldig..

Hva tror dere ligger i kofferten hans?[:D]

Noen som ser på Deal or no deal da? Går ikke med så mye han fyren der nei....snakk om å være uheldig..

Oi det har jeg glemt i dag...jaja....[:)] Men han slår nok ikke henne som gikk med 50 øre [:D][:D]

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Oi det har jeg glemt i dag...jaja....[:)] Men han slår nok ikke henne som gikk med 50 øre [:D][:D]

Holder jo på ennå da, er bare kommet halvveis..[;)] Slår nok henne ikke, men kan jo ende på lik linje[:D]

Back
Topp