*p!nk smile*
Forumet er livet
Noen med barn som samler på dette?? Har de noen hus til dyrene?? Hvor kjøper dere stæsj??
Måååå ha til jenta vår[:D]
Måååå ha til jenta vår[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Nei..
Men kunne i grunn godt tenke meg å leke med det selv...[:-]
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Nei..
Men kunne i grunn godt tenke meg å leke med det selv...[:-]
ORIGINAL: DenicaD
De har jo alt mulig på lekebutikken hvertfall...[:-]
ORIGINAL: *Meya*
Jeg har ei med dilla. Kjøper som regel pakker med flere når de er på tilbud, eller på Europris, der er de litt billigere enn normalt.
Hun har ikke noe hus da, men leker med de i huset hun har til Evi-dukkene sine, eller i My Little Pony-huset sitt. Hun har alle liggende i en sånn retro-koffert, sånn rød med hvite blomstre, for å holde rede på dem, ellers så flyter de rundt hele huset... Hun har jo en 30 stykker eller noe... Minst. 40 kanskje.
ORIGINAL: *p!nk smile*
ORIGINAL: DenicaD
De har jo alt mulig på lekebutikken hvertfall...[:-]
Ja de har det...men her på lekebutikken koster det 79kr for et dyr[:D] Tenkte om de hadde tilbud på nett eller priser andre plasser...[:)]
Jeg var på ebay...men ikke så mange som sender til norge[:)]
ORIGINAL: Sanka
Jeg kjøpte en haug med dette til mi på 5 år, det var en skikkelig hit det [8D] For hu og søskenbarnet på 7 år sitter i timesvis å leker på rommet [:D]
Jeg kjøpte på BRIO, mye tilbud på den butikken her hvertfall. Tror jeg kjøpte en pakke til jul med 10 dyr + småting for 350 kr. En pakke med 3 dyr koster 99 kr her hvertfall. Har et lekestativ og sånt også, men syns det ligger på ganske rimelige priser her da. Hvertfall så jeg ikke blir ruinert. Hu har sikkert nærmere 20 dyr allerede [8D]