Little Jo

Monif

Forelsket i forumet
Hvordan går det med nattavvenningen?[:)]
Her går det framover, han orker ikke klage i timesvis lengre[;)]

OOOÆÆÆ!!! mitt nick som overskift! SKVATT ! hehe [:)]

Jo, det går bare bedre og bedre. Han er mye lettere å trøste. Og jeg har ikke gitt pupp for klokken 07 hver morgen. Tydde vel og merke til en liten flasketår i går natt, men det var bare for å få litt søvn. Dessuten syntes han ikke det var så stas, så orker ikke det engang til. Så det blir bare mer og mer lengde på søvnepokene, deeeeeilig! [:)] har faktisk ikke vært så ille som man sku tro.. syns dU?

Nei, var bare første natta som var ille, da han skrek sammenhengende i to-tre timer, ble litt sliten da, hehe[8D]
Jeg har gitt han pupp kl. halv ni frste dagen og 6 andre dagen (hadde bestemt meg for at han skulle få kl. 6, altså, han bare sov litt lenge første morran)
Håper det blir en bra natt nå, godt å få lengre søvnepoker, ja[;)]
Gir du han fortsatt vann når han våkner? tror ikke min er noe tørst, han blir ihvertfall bare sint når han får vann[8D]

SÅ BRA DA!! [:)] Ja, var faktisk inne å gå vann nå nettopp, drikker ca 20-30 ml, så han er vel bare en tørst gutt. Er ofte varm, og svetter mye, har sikkert sammheng med det. SÅ FLINKE VI E!! Denne gangen skal det gå bra. Men det er faktisk blitt vanskligere å legge han på dagen av en eller merkelig grunn, han må vel bare ta litt igjen.. hehe

Hehe, her er det motsatt, nå har han behov for mer søvn enn vanlig[:)]
Er sikkert bare en overgangsfase[:)]
Nå skal jeg prøve å legge meg, krysser fingrene for at vi begge får sove masse i natt[;)]

Back
Topp