Litteratur

BabyPiip

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Leser dere noen bøker om svangerskap? I såfall: hvilke liker dere og vil anbefale?

<3 Termin 20. februar <3

Jeg har lest seriene til Gro Nylander, de synes jeg er fine :) På vei og mamma for første gang er favorittene mine. Småen-bøkene er jo også fine, amme-abc er definitivt å anbefale. Der får man med den nye bryst er best-dvd'en. Låner alt på biblioteket :) Siri von krogh (Jordmor-Siri) har også skrevet et par bøker, en liten hakkespettbok (som var litt unødvendig) og en om svangerskapet A til Å. Sistnevnte sier mye av det samme som Nylander sine. Til pappa'n er Verdens beste pappa helt ypperlig. Den er fantastisk, jeg har aldri humret meg så raskt gjennom en bok før :-P Skulle ønske mammalitteraturen var like lettbeint.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Helle Bornstein har skrevet en bok som heter Smart mamma, der står det mye om trening og kosthold under og etter graviditeten. Det er beskrivelse av mange øvelser for bekken og rygg :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Takk Cecilia :). Skal ta meg en tur på biblioteket en dag jeg har litt overskudd :)

<3 Termin 20. februar <3

Jeg har kjøpt en fantastisk bok (engelsk): What to expect when you're expecting, av Heidi Murkoff. Den er nærmest et leksikon, inneholder praktisk talt alt en som aldri har vært gravid før kunne lurt på. Men jeg tror det hadde vært fint med en norsk bok, da noen ting er litt forskjellig (oppfølging av lege, mat som er tillatt, etc.). Noen som har bra tips på en lignende bok fra Norge?

Jeg har kjøpt en fantastisk bok (engelsk): What to expect when you're expecting, av Heidi Murkoff. Den er nærmest et leksikon, inneholder praktisk talt alt en som aldri har vært gravid før kunne lurt på. Men jeg tror det hadde vært fint med en norsk bok, da noen ting er litt forskjellig (oppfølging av lege, mat som er tillatt, etc.). Noen som har bra tips på en lignende bok fra Norge?

Takk for tips:)

<3 Termin 20. februar <3

Back
Topp