Litt vogn hjelp?

Spadame

Elsker forumet
Jeg har bestemt meg for å kjøpe ny vogn til Lillemann, soden den vi har nå ikke er så god for ham å ligge i.
Det har ikke vært så stort problem før nå når han skal begynne i barnehagen og da også sove i vogna.
Jeg vurderer å kjøpe en Teutonia Timmy som jeg ser kom ut "Best i test", men lurer på om noen her har erfaring? Er den god for meg å trille/manøvrere? Er den god for barnet å sitte/ligge i? Stor og god?

Denne har jeg nå:

Og denne vurderer jeg:
I brun eller svart?! [:)]

Noen synspunkter? [:)]

Jeg vet ikke noe om vogna der, men ville gått for brun jaffall[:D]

Den så hvert fall veldig god ut, både for deg og barnet. Har du vært i butikk og prøvd?

ORIGINAL: *Nemi*

Den så hvert fall veldig god ut, både for deg og barnet. Har du vært i butikk og prøvd?

Nei, ikke enda.. [:)]
Vi har en barnebutikk i sentrum her, skal ned dit imorgen og se om de har denne, og da evt. prøve den ut, men det hadde vært fint med noen synspunkter fra andre som kanskje har den og vet om den er god å trille og for barnet å sitte i.. [:)] Syns den ser bra ut, og lovende at den faktisk kom best ut i test.. [:)]

Ingen flere? [:)]

ORIGINAL: Spadame

Ingen flere? [:)]

Den du har nå er jo ganske plastikk fantastik med ubehagelig hjul som skrangler litt spør du meg. Du får MYE større kvalitetet med timmy vognen som er god å trille og fin å se på. Jeg ville valgt svart!

Timmy vogna er smal/trang. så ville ha prøvd ungen i den vogna før du kjøpte den [:)]

Back
Topp