Litt vel dårlig stigning?

Belinea

Betatt av forumet
Hei fintfolk:happy:
Jeg synes jeg har så veldig dårlig stigning, hva tenker dere? Jeg frykter det ikke går veien.. tok digital som viste 1-2 på dag 13 så tenkte jeg skulle slå meg til ro, men dum som jeg er tok jeg en ny idag:chicken:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    18 KB · Visninger: 78
Nå er ikke jeg noen ekspert, men hvis tallene er dpo, så synes jeg styrkene på de to siste ligner på de som jeg fikk rett rundt ikm. Tok de tre første testene på etterfølgende dager, og de ble ganske like synes jeg.. Så tok jeg test annahver dag, og da ble den etterhvert mye sterkere.

Ikm 6. eller 5. januar. Fikk 1-2 på digital 5. januar :)
 

Vedlegg

  • 412CD241-02F1-4CA7-A375-077F87EE3AFB.jpeg
    412CD241-02F1-4CA7-A375-077F87EE3AFB.jpeg
    58,4 KB · Visninger: 44
Hei fintfolk:happy:
Jeg synes jeg har så veldig dårlig stigning, hva tenker dere? Jeg frykter det ikke går veien.. tok digital som viste 1-2 på dag 13 så tenkte jeg skulle slå meg til ro, men dum som jeg er tok jeg en ny idag:chicken:


Jeg synes forresten også jeg ser streken mye tydeligere på de to siste enn de to første, så tenker du har god stigning mellom de to parene. Og siden det både er tidlig, og det bare er en dag mellom første og andre og tredje og fjerde, så vil farge i testene kanskje ha mye å si for strekene?

Så jeg ville prøvd å vente to dager til også ta en ny :)
 
Jeg synes forresten også jeg ser streken mye tydeligere på de to siste enn de to første, så tenker du har god stigning mellom de to parene. Og siden det både er tidlig, og det bare er en dag mellom første og andre og tredje og fjerde, så vil farge i testene kanskje ha mye å si for strekene?

Så jeg ville prøvd å vente to dager til også ta en ny :)
Takk for at du betrygger meg igjen❤️ Jeg trodde jeg skulle slappe av denne gang og ikke uroe meg, men Google fucker meg opp:D det er to dager mellom de to siste så det er det jeg var litt skeptisk på, men skal prøve å roe ned testingen:happy:
 
Takk for at du betrygger meg igjen❤️ Jeg trodde jeg skulle slappe av denne gang og ikke uroe meg, men Google fucker meg opp:D det er to dager mellom de to siste så det er det jeg var litt skeptisk på, men skal prøve å roe ned testingen:happy:

Åja, beklager. Jeg var ikke helt sikker på om det stod 13 eller 14 på den.. :angelic: Men hvis du ser på mine, så synes jeg den jeg tok 6.1 og den jeg tok 8.1 ser rimelig like ut de også, men så 10.1 så ble den plutselig mye sterkere :p Så forhåpentligvis blir det det samme for deg om to dager :happy::happy:
 
Nei det kan jeg forstå:p ja de ser jo ganske like ut som dine tidlige, så jeg betrygger meg med det, og prøver å vente litt med å teste igjen som du sier:happy::happy:
 
Back
Topp