Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei fintfolk
Jeg synes jeg har så veldig dårlig stigning, hva tenker dere? Jeg frykter det ikke går veien.. tok digital som viste 1-2 på dag 13 så tenkte jeg skulle slå meg til ro, men dum som jeg er tok jeg en ny idag
Takk for at du betrygger meg igjen Jeg trodde jeg skulle slappe av denne gang og ikke uroe meg, men Google fucker meg opp det er to dager mellom de to siste så det er det jeg var litt skeptisk på, men skal prøve å roe ned testingenJeg synes forresten også jeg ser streken mye tydeligere på de to siste enn de to første, så tenker du har god stigning mellom de to parene. Og siden det både er tidlig, og det bare er en dag mellom første og andre og tredje og fjerde, så vil farge i testene kanskje ha mye å si for strekene?
Så jeg ville prøvd å vente to dager til også ta en ny
Takk for at du betrygger meg igjen Jeg trodde jeg skulle slappe av denne gang og ikke uroe meg, men Google fucker meg opp det er to dager mellom de to siste så det er det jeg var litt skeptisk på, men skal prøve å roe ned testingen