Litt utenom tema- men tips t julepresang

Eggekoker og bok om øl og matlaging her.
Ellers har vi tenkt til å kjøpe tv på fellesen :)

Kjøpte fin slipsnål fra Mont Blanc som jeg fikk gravert inn noe på. Har tidligere kjøpt mansjettknapper i samme serie. Koselige minner :)

Jeg gikk i evigheter å leitet etter gave.. Ville kjøpe klokke men de han ønsket seg koster flesk.. Så dro han med inn i en butikk og fikk han til å prøve en jakke:):) samme gjorde han med meg;):) fikk meg ett par fine ecco sko:):)

Hva slaga type mann er han? Lettere å komme med noen forslag om du sier noe om han.

Hvilken prisklasse tenker du da, hva er Max :p?

Elsker å kjøpe opplevelser :) i fjor fikk han sydentur. I år fikk han Kiel tur på forskudd, så får noen boxere og sånn på julaften.

Noe tur blir det ikke , tenkte litt rimeligere enn d. Han har jo alt han trenger, han er i den oppfatning at han ikke trenger julepakke. Men jeg vil jo gi han noe da.

Trenger ikke koste fletta, men gjerne flere små gaver . Han er i slutten av 30 årene..

Tips til en god parfyme ?

Noe tur blir det ikke , tenkte litt rimeligere enn d. Han har jo alt han trenger, han er i den oppfatning at han ikke trenger julepakke. Men jeg vil jo gi han noe da.

Trenger ikke koste fletta, men gjerne flere små gaver . Han er i slutten av 30 årene..

Tips til en god parfyme ?
Hva med en god bok? Gavekort på kino?

I år får ha Ipad air 2, pondus bok, gavekort på massasje og Tufte bambus genser. Brukt 4400 kr. Han bruker det samme på meg. Vi har alltid brukt mye på hverandre til jul. Bursdag er 1500-2000.

I fjor fikk han skipakke, billetter til Dagfinn Lyngbø med hotell i Oslo, Rav ullgenser, sitteunderlag i ull, lommelykt, skikkelig tursekk.

Har kjøpt "pappa til" halskjede.. Har ført opp navnene til jentene og "pappa" bak,så får den inn til gravering igjen utpå sommeren :D da skriver vi på navnet til babyen og "til 3" bak.

Ellers fant jeg en søt liten kopp med en slags skål hvor det står noe som passer bra til han som er kaffe-elsker. Den ble fra jentene.

Og så har jeg kjøpt en lampe som ser ut som en melkekartong.. Ganske stilig egentlig :) passer bra siden han er melkebonde

Ellers får han nye ski til bursdagen sin 8.1.

I fjor kjøpte jeg netatmo værstasjon :) men den kan man sjekke inneklima (luftfuktighet,co2,temp,støynivå.. ) og utetemp. Kan kjøpe til andre ting og legge til 5 rom tror jeg. Da kan man sjekke hvordan inneklimaet er selv om man er borte :)

Back
Topp