Litt utenom *Bryllup*

Kakken

Forumet er livet
VIP
Har dere forslag til hva jeg kan gi min fremtidige ektemann i morgengave? emoticon

Og så tenker jeg på forloverne... Sambo tenker å gi sine lilla slips som dem kan bruke på den store dagen. Jeg tenker kanskje Cecilie Melli øredobber til mine. Hva tror dere? emoticon

Så koselig med sommerbryllup!! Ser at det nærmer seg!

Har ingen andre forslag til morgengave enn en fin klokke. En som han må ta godt vare på så han kan vise den til barnebarna og fortelle at den fikk han av bestemor som morgengave da dere giftet dere!!!

Øredobber til forloverne dine høres veldig bra ut!

Det nærmer seg :D

Det hørtes ut som fine forlovergaver! Tror vi gav noe interiør-ting, hvis jeg ikke husker feil. Her er det egentlig ikke tradisjon for det, så de ble meget overraska og glade! :)

Dersom vi hadde gitt morgengaver, så hadde jeg nok valgt noe så tradisjonelt som slipsnål. Men det er jo ut fra at mannen liker slips og liker å kle seg opp og å variere.

Vi hadde bryllupsnatta på Spahotell, og gaven til hverandre var "Kjærlighetspakken" dagen etter, men full behandling i 3 timer eller noe. DET er noe vi husker og satt pris på, siden vi ikke er smykke/klokke/armbånd-mennesker :)

Masse lykke til uansett! Håper dagen blir kjempeflott!!

Tror jeg ender opp ett gavekort på tattovering... Han har ønsket seg det såååååå lenge, men ikke fått fingern utav rompa :P

Jeg ga mannen min gavekort på et tandemhopp i fallskjerm. Han hadde ønsket å hoppe i fallskjerm hele livet, men det hadde aldri blitt noe av, så han ble overlykkelig! I gavekortet var det inkludert filming av hoppet, så vi har det på dvd - dermed er det et minne han kan ta frem og se flere ganger. :o)

Han ga meg nydelige diamantøredobber - det ble jeg veldig glad for! :o)

Vi kjøpte noe felles i morgengave vi, en sibirkatt  :)

Takk for tipsene! emoticon Jeg finner nok på noe lurt emoticon

Hei:)
Eg kan ikke si ka du skal gi hvem:)
Eg giftet meg i 2010. Da fikk min mann en Engelsk bulldog av meg i gave, fordi han ønsket seg de:) forloveren min fikk frisør timen av meg (oppsett).
En måren gave er en gave fra deg til hann som berre du kan finne ut desverre:) Han blir nok glad uansett:) Tenk hobby, ønsker han har sakt lenge osv:)

Hei Snuppa! Nå nærmer det seg jammen med bryllup for dere - og så litt fortgang i babyprosessen også! Skal krysse fingrene for deg / dere den 1. juni. Vi har fått svar fra Riksen i dag at de har mottatt ny søknad - så nå er det bare å håpe at venteprosessen går kjapt... :-)

Vi har en-ukes jubileum i dag - og lever på fantastiske minner fra en storslagen dag! :) Husk å nyt dagen, selv om det er veldig mye som skjer rundt deg!!
Vi hadde kjøpt flybilletter til bryllupsreisen til hverandre i morgengave... i tillegg hadde jeg kjøpt en ..ehmm...pisk til ham...hehe.. :) Men hvis dere er enige om skikkelige gaver, er klokke som Tine09 sier, en flott og langvarig gave - hvor du evnt kan få inngravert noe på baksiden...

Ha en superduper helg, Kakken - og lykke til neste uke!!

Stor klem
fra Liten Løvetann :)

Jeg har funnet ut at det blir en vest fra Moods og Norway emoticon
Han og en kompis stod i butikken å sikla for en uke siden, og da slo det meg at det hadde vært perfekt emoticon
En vest han kan bruke i selskaper og til pent på fest emoticon

Back
Topp